Sunrise System zwyciężyło w pierwszej edycji konkursu Internetowa Rewolucja, który został zorganizowany przez Google przy udziale Polskiej Konfederacji Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych Lewiatan i Home.pl, pod patronatem Ministerstwa Gospodarki.
Internetowa Rewolucja trwała od końca grudnia 2009 do 31 marca 2010 roku i była skierowana do firm oferujących prowadzenie kampanii reklamowych w linkach sponsorowanych. Zasady konkursu były jasne: zwycięży ta agencja, która założy swoim klientom najwięcej nowych kampanii AdWords.
Warty podkreślenia jest fakt, że Sunrise System pokonało agencje specjalizujące się w prowadzeniu kampanii linków sponsorowanych. Tryumf w Internetowej Rewolucji to ogromny sukces poznańskiej firmy; to świadectwo wysokiego profesjonalizmu i bogatego doświadczenia specjalistów Sunrise System odpowiedzialnych za prowadzenie kampanii i kontakt z klientami.
Uroczyste podsumowanie Konkursu i wręczenie wyróżnień miało miejsce na konferencji „Google dla Agencji”, zorganizowanej w ostatnim dniu maja w warszawskim Teatrze Capitol. Nagrodami w Internetowej Rewolucji były telefony Motorola Milestone z platformą Android oraz wyjazd na spotkanie z polskim zespołem Google do europejskiej centrali firmy w Dublinie i udział w szkoleniu AdWords. Nagrodę w imieniu Sunrise System odebrali Wiceprezes Zarządu – Paweł Rybak oraz Specjalista AdWords – Maciej Jurek.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.