Do grona firm zrzeszonych pod auspicjami Izby Gospodarki Elektronicznej dołączyły Gospy.pl oraz Kwanko. Izba reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej.
Przystąpienie do e-Izby pozwoli nam podzielić się doświadczeniem zdobytym w trakcie prowadzenia kilku sklepów internetowych, które odniosły sukces potwierdzony tytułem e-Gazeli Biznesu – przez trzy lata z rzędu. Mieliśmy możliwość uczestniczenia w budowaniu biznesu internetowego od podstaw, zarówno w modelu B2C jak i B2B. Znamy problemy, jakie dotykają nowe firmy wchodzące na rynek e-commerce. Chcemy podzielić się doświadczeniem oraz wnieść nowe pomysły dotyczące pożądanego kierunku rozwoju branży e-commerce w Polsce – przekonuje Jarosław Gaładyk, właściciel Gospy.pl.
Kwanko przystępuje do Izby Gospodarki Elektronicznej gdyż chce aktywnie współpracować w procesie kształtowania i rozwoju polskiej branży e-commerce. Chcemy brać udział w edukacji konsumentów oraz firm. Naszym celem jest wspieranie przedsiębiorców w rozwoju ich biznesu w Polsce i na świecie – dodaje Michał Sołtys, Regional Director Central & Eastern Europe, Kwanko.
Firma Gospy.pl gromadzi ofertę sprzętu detektywistyczno-szpiegowskiego. Kwanko to gracz branży performance marketingu.
Izba Gospodarki Elektronicznej reprezentuje i wspiera interesy firm związanych z rynkiem gospodarki elektronicznej w Polsce, ze szczególnym uwzględnieniem firm zrzeszonych w e-Izbie. Misją e-Izby jest rozwój polskiej gospodarki cyfrowej poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.