Izba Gospodarki Elektronicznej poszukuje prezesa zarządu. Kandydat musi być „naturalnym liderem. Samodzielny i kreatywny, zdolny do podejmowania decyzji w zmiennym otoczeniu, dobry negocjator i dyplomata”.
Osiągnęliśmy spore sukcesy, zarówno w zakresie działalności krajowej jak i na poziomie europejskim. Szkoła e-Commerce Polska jest docenianym przez członków projektem edukacyjnym, dzięki e-Izbie najlepsze polskie uczelnie uruchomiły kierunki dedykowane e-Commerce. Głos e-Izby stanowi istotny wkład w merytoryczną dyskusję o rynku cyfrowym zarówno na forum Ecommerce Europe jak i w dialogu z Komisją Europejską – mówi Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady e-Izby.
Wszyscy jesteśmy przekonani, że wzmocnienie kadrowe e-Izby o silnego lidera, w pełni zaangażowanego w branżową współpracę przedsiębiorców, zapewni dalszy dynamiczny rozwój naszej organizacji oraz kontynuację realizacji misji wspierania cyfrowej transformacji polskiej gospodarki we wszystkich sektorach – mówi Grzegorz Wójcik – inicjator powstania e-Izby.
Kandydat lub kandydatka na stanowisko Prezesa Zarządu e-Izby musi mieć co najmniej 10 lat przebiegu kariery zawodowej, w tym minimum 3 lata doświadczenia w roli członka zarządu lub menedżera wyższego szczebla. Powinna doskonale znać rynek cyfrowy/e-commerce w Polsce i Europie. Celem nowego Prezesa Zarządu będzie kontynuowanie dalszego rozwoju e-Izby, z uwzględnieniem uzyskanego potencjału zarówno na poziomie krajowym jak i międzynarodowym poprzez reprezentowanie organizacji wobec rynku, mediów, Członków e-Izby oraz jej Partnerów.
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 czerwca br.
Szczegóły dotyczące oczekiwań od kandydatów dostępne są pod adresem:
http://ecommercepoland.org.pl/
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.