Od dziś do końca roku klienci sieci AdTotal Wirtualnej Polski skorzystać mogą z promocji, która objęła kanał mobile oraz reklamę w telewizji Orange Sport i Orange Sport Info.
W ramach promocji reklamodawca, który do końca roku zakupi w AdTotal kampanię na serwisach mobilnych (o wartości co najmniej 7 tys. zł netto) otrzyma nieodpłatnie miniwersję strony dedykowanej tej kampanii. Strona taka, zawierająca najważniejsze elementy związane z reklamowanym produktem.
– Dedykowana kampanii miniwersja strony WWW jest idealnie dopasowana do niewielkich wyświetlaczy telefonów komórkowych, smartfonów i innych urządzeń mobilnych. Ponieważ ma lekki layout, bardzo łatwo się ładuje. Wykorzystanie jej w promocji mobile bez wątpienia podniesie skuteczność akcji promocyjnej i zapewni jeszcze dłuższy kontakt reklamobiorcy z przekazem klienta – mówi Michał Tober z Wirtualnej Polski, Z-ca Dyrektora Pionu ds. Rozwoju Oferty Reklamowej.
W ramach realizacji kampanii AdTotal zapewnia nie tylko wykonanie, ale również hosting serwisu.
AdTotal obniżył również ceny kampanii promocyjnych realizowanych w Orange Sport i Orange Sport Info. Obecnie reklamę emitowaną w tych dwóch kanałach TV reklamodawcy kupić mogą z rabatami do 50 proc. Promocja dotyczy tak klientów indywidualnych, jak i domów mediowych.
Udogodnieniem dla klientów jest zniesienie podziału godzinowego na prime i off.
– Ceny obowiązują przez całą dobę, a pora emisji uzależniona jest wyłącznie od preferencji reklamodawcy. Dla tych, którzy najszybciej skorzystają z oferty, Adtotal zapewnia darmowe pozycjonowanie w blokach reklamowych – wyjaśnia Michał Tober.
Ceny netto za 30 sekundowe emisje:
- Orange Sport – 75 zł (dotychczas 150zł);
- Orange Sport Info – 150 zł (dotychczas 300zł).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.