Joost, wdrożony przez twórców Kazaa i Skype system dystrybucji wideo w internecie, oddaje pole YouTube. Obecnie firma prowadzona przez Niklasa Zennströma i Janusa Friisa ma zamiar postawić na klienta biznesowego – pisze Gazeta Wyborcza.
W nocy z wtorku na środę władze spółki poinformowały o zmianie modelu biznesowego. Nie udało się przyciągnąć zainteresowania internautów projektem, a tym samym przełożyło się to na wpływy z reklam. Obecnie Joost będzie skupiał się na nadawcach telewizyjnych oraz operatorach sieci kablowych i satelitarnych, którym oferować będzie swoje rozwiązania technologiczne.
Nieoficjalną przyczyną rezygnacji z dotychczasowej formy działalności spółki ma być wycofanie się ze współpracy w kwietniu b.r. partnera Joosta, wytwórni Sony Pictures.
Gazeta Wyborcza zauważa, że o porażce Joosta zadecydowały dwie rzeczy. Po pierwsze internauci rezygnowali z usług Joosta ze względu na konieczność zainstalowania odpowiedniego oprogramowania w przeciwieństwie do popularnego YouTube. Drugą przyczyną były trudności z pozyskiwaniem licencji na produkcje filmowe i telewizyjne.
http://wyborcza.pl/biznes/1,82244,6779474,Tworcy_Skype_a_ustepuja_pola_YouTube.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.