K2 i Peugeot 207

Opublikowano: 21 czerwca 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Z dniem 12 czerwca, tuż za kampanią „Dni Otwartych” ruszyła kampania wizerunkowa nowego Peugeot 207, następcy modelu 206. Kampanię, która potrwa do 30 czerwca, prowadzi agencja K2.
Kampania ma na celu podkreślenie samego charakteru oraz rozlicznych walorów tego zjawiskowego „lwa”. Wśród nich wymienić należy niezrównany komfort, dynamiczne silniki, szklany dach, dwustrefową klimatyzację, czy nawet dyfuzor zapachów, będący w stanie sprostać najbardziej wyrafinowanym gustom.

Zespół K2 przygotował kreacje do całej kampanii wizerunkowej w Internecie. W kampanii wykorzystywana jest szeroka gama niestandardowych form e-reklamowych, takich jak spoty TV, Expand Billboardy oraz DHTML Rectangle.

Użytkownicy Wirtualnej Polski mogą podziwiać zabawny spot TV, zaś oczy internautów odwiedzających portal Gazeta.pl cieszy nietuzinkowy Expand Billboard z licznymi motylami w motywie. Istotnym  kanałem komunikacyjnym tej kampanii są również wyszukiwarki internetowe. Użytkowników Google do odwiedzenia salonów zachęca box tekstowy, a korzystających z wyszukiwarki portalu Onet – link tekstowy.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Contacts.

Przedstawiona kampania wizerunkowa jest już 10-tym projektem zrealizowanym dla Peugeot Polska w tym roku. Peugeot jest stałym klientem K2 Internet S.A. od listopada 2003 roku.

www.k2.pl

Hanna LaskowskaK2 i Peugeot 207

Podziel się!

O autorze

hania