16 maja został rozstrzygnięty organizowany przez firmę Coca-Cola konkurs pod nazwą „Akcja rekrutacja”. Współorganizatorem akcji był portal Gazeta.pl, a patronami studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja. Nagroda w konkursie to staż w działach marketingu lub PR Coca-Cola Company.
Konkurs „Akcja rekrutacja” adresowany był do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Konkurs miał dwa etapy, pisemny i ustny. Polegał na przygotowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola dla danego województwa. Wszystkie materiały potrzebne do napisania pracy znajdowały się na specjalnie stworzonej dla akcji stronie w portalu Gazeta.pl.
W portalu Gazeta.pl zarejestrowało się 154 zespołów. Każdy zespół tworzyły 3 osoby.
Dwadzieścia spośród wszystkich zgłoszonych drużyn zostało wybranych przez specjalnie do tego powołane jury i zaproszonych na prezentacje swoich strategii do biura regionalnego firmy Coca-Cola w Warszawie.
Pierwsze miejsce zajęła drużyna ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w składzie Maciej Kossowski, Olimpia Romanik i Magdalena Drąg. Jako zwycięzcy mieli możliwość wyboru miejsca praktyk i wybrali Warszawę. Zespół ze Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, który zajął drugie miejsce, pojedzie w nagrodę na praktyki do oddziału firmy Coca-Cola do Kijowa. Natomiast zdobywcy trzeciego miejsca, drużyna z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, odbędą praktyki w Budapeszcie.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.