Konkurs Akcja rekrutacja rozstrzygnięty

16 maja został rozstrzygnięty organizowany przez firmę Coca-Cola konkurs pod nazwą „Akcja rekrutacja”. Współorganizatorem akcji był portal Gazeta.pl, a patronami studencki magazyn „dlaczego” i Radiostacja. Nagroda w konkursie to staż w działach marketingu lub PR Coca-Cola Company.

Konkurs „Akcja rekrutacja” adresowany był do studentów ostatnich lat kierunków ekonomicznych i marketingowych. Konkurs miał dwa etapy, pisemny i ustny. Polegał na przygotowaniu strategii marketingowej dla firmy Coca-Cola dla danego województwa. Wszystkie materiały potrzebne do napisania pracy znajdowały się na specjalnie stworzonej dla akcji stronie w portalu Gazeta.pl.

W portalu Gazeta.pl zarejestrowało się 154 zespołów. Każdy zespół tworzyły 3 osoby.
Dwadzieścia spośród wszystkich zgłoszonych drużyn zostało wybranych przez specjalnie do tego powołane jury i zaproszonych na prezentacje swoich strategii do biura regionalnego firmy Coca-Cola w Warszawie.

Pierwsze miejsce zajęła drużyna ze Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w składzie Maciej Kossowski, Olimpia Romanik i Magdalena Drąg. Jako zwycięzcy mieli możliwość wyboru miejsca praktyk i wybrali Warszawę. Zespół ze Śląskiej Międzynarodowej Szkoły Handlowej, który zajął drugie miejsce, pojedzie w nagrodę na praktyki do oddziału firmy Coca-Cola do Kijowa. Natomiast zdobywcy trzeciego miejsca, drużyna z Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, odbędą praktyki w Budapeszcie.

http://www.gazeta.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top