Link Telefoniczny od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadziły do swojej oferty Link Telefoniczny. Ten nowy produkt reklamowy przygotowany został z myślą o lokalnych przedsiębiorstwach oraz firmach prowadzących sprzedaż przez telefon. Link Telefoniczny wyświetlany jest w wyszukiwarce powyżej wyników wyszukiwania jako krótki tekst reklamowy, opatrzony specjalnym numerem telefonu, pod którym użytkownik może kontaktować się z wybraną firmą. Produkt rozliczany jest w modelu „pay per call”, co oznacza, że reklamodawca płaci jedynie za rzeczywiste połączenia telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund.
Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielany jest indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, jest to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów są automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. Rozwiązanie to gwarantuje, że z usługi mogą korzystać także małe, lokalne firmy, które nie posiadają własnej strony WWW.

Rozliczanie usługi odbywa się w modelu „pay per call”, tym samym reklamodawca płaci jedynie za rzeczywiste połączenia telefoniczne, trwające dłużej niż 10 sekund. Pozwala to wyeliminować wszelkie przypadkowe połączenia. Dodatkowo reklamodawca sam określa, w jakich województwach prezentowany będzie jego Link Telefoniczny. Opcja ta zapewnia precyzyjne dotarcie do szczególnie interesującej go grupy odbiorców. Link Telefoniczny umożliwia zatem firmom – zwłaszcza małym i średnim przedsiębiorstwom działającym na rynkach lokalnych – efektywne planowanie działań reklamowych w Internecie.

„Nasz nowy produkt powstał w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie użytkowników wyszukiwarek usługami lokalnych przedsiębiorców. Zgodnie z raportem Kelsey Group oraz ComScore z 2006 r., wyszukiwanie usług lokalnych jest obecnie najszybciej rozwijającą się gałęzią usług wyszukiwawczych. 70% konsumentów deklaruje, że używa Internetu podczas zakupu produktów lub usług na swoich rynkach lokalnych, a ponad połowa (54%) wykorzystuje Internet zamiast tradycyjnej książki telefonicznej w celu znalezienia interesujących ich usług. Z kolei badania przeprowadzone w ubiegłym roku przez Grega Sterlinga, analityka z firmy Sterling Maket Intelligence, wykazują, że klienci kontaktujący się z lokalnymi dostawcami usług najczęściej wybierają telefon – zadeklarowało tak aż 68% respondentów. Globalny rynek usług Pay Per Call rozwija się zatem niezwykle dynamicznie. Zgodnie z badaniami przeprowadzonymi w 2006 r. przez Kelsey Group w 2010 r. osiągnie on wartość 3,7 miliarda dolarów” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.

Pierwszym klientom, którzy chcą skorzystać z nowej formy reklamy NetSprint.pl i WP.pl, firmy oferują specjalny, promocyjny pakiet startowy – 20 kontaktów za cenę jedynie 99 złotych netto. Po jego wykorzystaniu i ocenie efektywności kampanii przez reklamodawców, konsultanci zaproponują klientom ofertę przystosowaną do ich indywidualnych potrzeb.

Link Telefoniczny został wprowadzony do oferty NetSprint.pl po kilkutygodniowych testach, przeprowadzonych wspólnie z portalem Wirtualna Polska. Już podczas testów klienci pozytywnie oceniali nową formę reklamy: „Cieszymy się, że pojawiają się nowe narzędzia marketingu internetowego, które, tak jak Link Telefoniczny, dają możliwości dokładniejszych wyliczeń kosztów pozyskania klienta. Ma to szczególne znaczenie w branży turystycznej, gdzie sprzedaż bardzo często odbywa się właśnie przez Call Center” – powiedział Dawid Sadulski, Internet & PR Manager w Travelplanet.pl.

„Link Telefoniczny to produkt o dużym potencjale, stanowiący doskonałe uzupełnienie rozwijanej przez nas od lat oferty produktów reklamowych związanych z wyszukiwarką. Z naszych szacunków wynika, że niemal milion polskich firm nie posiada strony WWW. Do tej pory zdawało się, że te przedsiębiorstwa mają bardzo ograniczone możliwości promocji
w Internecie. Precyzyjnie targetowany, niedrogi Link Telefoniczny jest dla nich optymalnym rozwiązaniem” – komentuje Grzegorz Borowski z Wirtualnej Polski.

Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top