W pierwszych dniach października wraz z wprowadzeniem przez LUKAS Bank oferty dla studentów powstała nowa strona internetowa www.kontostudent.pl. Głównym celem strony jest zapoznanie i zachęcenie studentów do skorzystania z nowej oferty bankowej.
Oprócz prezentacji oferty studenckiej w serwisie przygotowano dodatkowe atrakcje, m.in. konkurs wraz z nagrodami dla osób, które napiszą najciekawsza historię studencką, możliwość pobrania legalnej muzyki w postaci plików mp3 czy zdobycia aktualnych informacji na temat imprez w 11 największych ośrodkach akademickich. Aby przybliżyć i wytłumaczyć studentom świat finansów stworzony też został specjalny dział z poradami, w którym dwoje doradców banku, Dorota i Konrad, odpowiadają na pytania klientów. Wizerunki tych osób można zobaczyć na stronie, można też przeczytać ich odpowiedzi na zadane przez studentów pytania. Język komunikacji na stronach jest bliższy językowi studentów niż oficjalnemu nazewnictwu bankowemu. Aby zwiększyć sprzedaż i ruch na stronie przygotowano też dodatkowe bonusy za założenie konta polecenie strony innym użytkownikom.
„Stwierdziliśmy, że studenci są na tyle ciekawą i odmienną grupa internautów, iż postanowiliśmy stworzyć strony odbiegające od konwencji stosowanej w serwisach finansowych. Z założenia chcieliśmy, by oferta banku wiązała się z treściami, które są atrakcyjne dla studentów. Postawiliśmy więc na kreację odważną i wyróżniającą się agresywnym layoutem. W serwisie zawarliśmy połączenie funkcjonalności serwisu finansowego z funkcjonalnością portalu społecznościowego. Aby zapewnić sprawne funkcjonowanie całości stron nawiązaliśmy współpracę z nowymi partnerami zewnętrznymi i skoordynowaliśmy ich działania z nasza infrastrukturą informatyczną oraz departamentami wewnętrznymi banku. By móc w pełni zrealizować projekt wybraliśmy ofertę agencji Janmedia, która ze względu na innowacyjność i świeżość w największym stopniu odpowiadała naszym oczekiwaniom” – powiedział Arkadiusz Łatko, Web Marketing Manager, prowadzący projekt strony ze strony LUKAS Banku.
„W ciągu 20 dni roboczych stworzyliśmy model współpracy pomiędzy kilkoma podmiotami zaangażowanymi w projekt. Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowane narzędzia marketingowe oparte na społecznościach i konkursach. Ponadto całość uruchomiliśmy na profesjonalnym systemie CMS z zapewnieniem wszystkich wytycznych SEO. Uważam ten projekt za świetny przykład tego jak nowatorskie pomysły mogą być błyskawicznie wdrażane dzięki zaangażowaniu wszystkich stron”- mówi Tomek Karwatka z Janmedia
Całość działań, od momentu rozpisania przetargu na wybór agencji interaktywnej do momentu oficjalnego uruchomienia serwisu zamknęła się w okresie niecałych 4 tygodni.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.