Podczas Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy spółki Internet Group w dniu 26 kwietnia 2010r. powołano nowego członka Rady Nadzorczej, doświadczonego menedżera w dziedzinie finansów i restrukturyzacji przedsiębiorstw: Marka Tarnowskiego.
Powołanie Marka Tarnowskiego do Rady Nadzorczej spółki ma na celu wzmocnienie programu uzdrowienia finansów Grupy oraz sprawne przeprowadzenie procesu kompleksowej restrukturyzacji ukierunkowanej na przywrócenie spółki na ścieżkę rentowności i dynamicznego wzrostu.
– Wierzę, że wieloletnie doświadczenie Marka Tarnowskiego oraz jego kompetencje w dziedzinie zarządzania strategicznego i operacyjnego, rozwoju przedsięwzięć inwestycyjnych (pre-IPO, IPO, Trade Sale), jak również głęboka wiedza z zakresu zarządzania finansami i rachunkowości oraz analiz przedinwestycyjnych i przekształceń formalno – prawnych wesprą zmiany jakie dokonują się w Grupie – mówi Jan Ryszard Wojciechowski, Prezes Zarządu Internet Group SA.
Marek Tarnowski w swojej blisko 12 letniej karierze zawodowej pełnił m.in. funkcję Przewodniczącego Rady Nadzorczej Travelplanet S.A., Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej spółek TelecomMedia sp. z o. o. oraz Overnet sp. z o.o., , Dyrektora Inwestycyjnego MCI Management S.A., Członka Zarządu oraz Dyrektora Finansowego Polymus sp. z o.o. oraz Członka Zarządu i Dyrektora Finansowego 4fun Media S.A. Od 2009 r. jest członkiem Zarządu CR Media SA.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.