We wtorek rano marka Coca-Cola przekroczyła liczbę 50 mln fanów na Facebooku. Tym samym stała się jedyną firmą produktową, która zdołała pozyskać taką ilość kliknięć „Lubię to”. Dla fanów przygotowano specjalną niespodziankę.
Coca-Cola to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Nie dziwi więc fakt, że osiągnęła liczbę fanów, która plasuje ją – pod względem ilości fanów – obok takich postaci jak Rihanna i Lady Gaga czy usług internetowych YouTube i Facebook.
Wyróżnieniem może być także to, że ten znany producent napojów jest jedyną firmą produktową na Facebooku zdobywającą tak potężną rzeszę fanów. Goniące Coca-Colę Converse i Starbucks przekroczyły próg 30 mln osób „lubiących to”.
W związku z tym wydarzeniem Coca-Cola uruchomiła specjalną aplikację. Zachęca on fanów do przedstawiania pomysłów na znalezienie rozwiązań poprawy świata. Coca-Cola deklaruje pełne wsparcie dla jednego z wybranych pomysłów a wynik prac zostanie ujawniony w 2013 roku.
źródło ilustracji: Coca-Cola
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.