Marka Coca-Cola liderem na Facebooku: ma 50 mln fanów

Opublikowano: 5 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

We wtorek rano marka Coca-Cola przekroczyła liczbę 50 mln fanów na Facebooku. Tym samym stała się jedyną firmą produktową, która zdołała pozyskać taką ilość kliknięć „Lubię to”.  Dla fanów przygotowano specjalną niespodziankę.

Marka Coca-Cola liderem na Facebooku: ma 50 mln fanów 1Coca-Cola to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku. Nie dziwi więc fakt, że osiągnęła liczbę fanów, która plasuje ją – pod względem ilości fanów – obok takich postaci jak Rihanna i Lady Gaga czy usług internetowych YouTube i Facebook.

Wyróżnieniem może być także to, że ten znany producent napojów jest jedyną firmą produktową na Facebooku zdobywającą tak potężną rzeszę fanów. Goniące Coca-Colę Converse i Starbucks przekroczyły próg 30 mln osób „lubiących to”.

W związku z tym wydarzeniem Coca-Cola uruchomiła specjalną aplikację. Zachęca on fanów do przedstawiania pomysłów na znalezienie rozwiązań poprawy świata. Coca-Cola deklaruje pełne wsparcie dla jednego z wybranych pomysłów a wynik prac zostanie ujawniony w 2013 roku.

źródło ilustracji: Coca-Cola

Robert ZarychtaMarka Coca-Cola liderem na Facebooku: ma 50 mln fanów

Podziel się!

O autorze

robert