Prawie 95% brand managerów największych marek w Polsce uważa Facebook za środowisko sprzyjające prowadzeniu działań marketingowych – wskazują wstępne wyniki zakończonego właśnie badania Social Media Brand Index 2010. Popularna NK.pl (wcześniej Nasza-klasa.pl) zdobyła zaledwie 20% wskazań osób odpowiedzialnych za marketing.
Uczestnikami zakończonego właśnie badania były osoby odpowiedzialne za planowanie komunikacji marketingowej największych marek w Polsce. Jedno z pytań na które odpowiadali dotyczyło serwisów społecznościowych, które ich zdaniem najlepiej nadają się do prowadzenia działań marketingowych. Prawie wszyscy (94% wskazań) wśród najlepszych wskazywali Facebook. Dalej uplasowały się kolejno YouTube (67%) i NK (Nasza-klasa) z 20% wskazań. W pierwszej piątce znalazły się też Twitter (13%) oraz Epuls (10%).
„Facebook udostępnia zupełnie bezpłatnie duże możliwości prowadzenia złożonych działań marketingowych i bardzo łatwe tworzenie aplikacji o charakterze marketingowym” – komentuje Norbert Kilen, dyrektor strategiczny Think Kong, koordynator badania – „Poza tym popularność Facebooka bardzo szybko rośnie, a przekonanie o jego użyteczności jest dodatkowo wzmacniane przez setki case’ów z całego świata.”
Zakończone badanie Social Media Brand Index 2010 (www.socialmediabrand.pl) to projekt agencji marketingu interaktywnego Think Kong realizowany m.in. we współpracy z IAB Polska. Pełny raport z badania będzie dostępny w drugiej połowie listopada. Opracowanie będzie przedstawiało dokładną analizę aktywności komunikacyjnych największych marek w Polsce w mediach społecznościowych, będzie prezentować skalę oraz sposoby wykorzystywania tego rodzaju działań w marketingu.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.