W dniu 20 sierpnia 2003 r. zakończony został drugi etap wdrażanie technologii 3D Secure, która umożliwia weryfikację tożsamości osoby dokonującej transakcji kartą płatniczą przez internet.
Do korzystających z technologii 3DS od 26 maja posiadaczy kart systemu Visa, dzisiaj dołączyli posiadacze kart organizacji MasterCard. Tym samym można powiedzieć, że prace nad wdrożeniem tej technologii w eCard zostały zakończone.
„Kolejnym etapem będą wdrożenia dokonywane przez wydawców kart – wdrożenia, które umożliwią posiadaczom kart w pełni wykorzystać technologię 3D Secure” – powiedziała Małgorzata Ciszecka, Dyrektor Operacji w eCard S.A.
Zakończenie wdrożenia technologii 3DS oznacza, że każdy posiadacz karty płatniczej Visa i MasterCard jest przez tą technologię chroniony przed stratami spowodowanymi przez użycie karty do zakupów internetowych przez osoby do tego nieuprawnione. Ochronie podlega również akceptant płatności, czyli placówka handlowa. Technologia 3DS obejmuje wszystkie karty systemu Visa oraz karty systemu MasterCard.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.