W dniu 20 sierpnia 2003 r. zakończony został drugi etap wdrażanie technologii 3D Secure, która umożliwia weryfikację tożsamości osoby dokonującej transakcji kartą płatniczą przez internet.
Do korzystających z technologii 3DS od 26 maja posiadaczy kart systemu Visa, dzisiaj dołączyli posiadacze kart organizacji MasterCard. Tym samym można powiedzieć, że prace nad wdrożeniem tej technologii w eCard zostały zakończone.
„Kolejnym etapem będą wdrożenia dokonywane przez wydawców kart – wdrożenia, które umożliwią posiadaczom kart w pełni wykorzystać technologię 3D Secure” – powiedziała Małgorzata Ciszecka, Dyrektor Operacji w eCard S.A.
Zakończenie wdrożenia technologii 3DS oznacza, że każdy posiadacz karty płatniczej Visa i MasterCard jest przez tą technologię chroniony przed stratami spowodowanymi przez użycie karty do zakupów internetowych przez osoby do tego nieuprawnione. Ochronie podlega również akceptant płatności, czyli placówka handlowa. Technologia 3DS obejmuje wszystkie karty systemu Visa oraz karty systemu MasterCard.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.