Masterlink wdraża system SARE

Opublikowano: 12 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Masterlink Express, jedna z największych firm kurierskich, podnosząc jakość przepływu informacji, wdrożyła SARE – narzędzia do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami.

– Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do trybu pracy i potrzeb poszczególnych odbiorców. E-mail marketing za pomocą SARE pozwala na tworzenie wysyłek do wyselekcjonowanych grup i kontrolę przebiegu informacji. W ten sposób możemy szybko, sprawnie i niedrogo dotrzeć z oczekiwanym komunikatem do wszystkich grup docelowych.. – powiedziała Olga Kozierowska-Skwarło, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Masterlink DPD Region CEE.

Masterlink Express jest częścią jednej z największych drogowych sieci logistycznych w Europie DPD ( 470 oddziałów w ponad 30 krajach Europy) oraz międzynarodowej sieci lotniczej Chronopost International (220 krajów świata). Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie serwisu miejskiego, krajowego i międzynarodowego, usługi logistyczne, spedycyjne i celne. Za pomocą SARE, Masterlink wysyłać będzie biuletyny wewnętrzne do pracowników, wspierać program lojalnościowy skierowany zarówno do klientów indywidualnych jak i korporacyjnych, prowadzić relacje z mediami oraz wysyłać cykliczny newsletter informacyjny.

– Masterlink jest kolejnym naszym klientem, który dowiódł, że e-mail marketing ma bardzo szerokie zastosowanie. SARE jest narzędziem, które pozwala na personalizację wiadomości i dostosowanie ich treści do poszczególnych grup adresatów. Znacznie usprawnia komunikację nawet z kilkoma grupami odbiorców jednocześnie, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.

http://www.sare.pl

Sylwester KozakMasterlink wdraża system SARE

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.