Masterlink Express, jedna z największych firm kurierskich, podnosząc jakość przepływu informacji, wdrożyła SARE – narzędzia do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP. Narzędzie to wspierać będzie program lojalnościowy Masterlink, komunikację z pracownikami oraz relacje z klientami.
– Specyfika naszej firmy wymaga stałego kontaktu z pracownikami terenowymi, klientami i partnerami biznesowymi. Musimy dostosowywać formy komunikacji do trybu pracy i potrzeb poszczególnych odbiorców. E-mail marketing za pomocą SARE pozwala na tworzenie wysyłek do wyselekcjonowanych grup i kontrolę przebiegu informacji. W ten sposób możemy szybko, sprawnie i niedrogo dotrzeć z oczekiwanym komunikatem do wszystkich grup docelowych.. – powiedziała Olga Kozierowska-Skwarło, Manager ds. Marketingu i Komunikacji Masterlink DPD Region CEE.
Masterlink Express jest częścią jednej z największych drogowych sieci logistycznych w Europie DPD ( 470 oddziałów w ponad 30 krajach Europy) oraz międzynarodowej sieci lotniczej Chronopost International (220 krajów świata). Firma oferuje kompleksowe usługi w zakresie serwisu miejskiego, krajowego i międzynarodowego, usługi logistyczne, spedycyjne i celne. Za pomocą SARE, Masterlink wysyłać będzie biuletyny wewnętrzne do pracowników, wspierać program lojalnościowy skierowany zarówno do klientów indywidualnych jak i korporacyjnych, prowadzić relacje z mediami oraz wysyłać cykliczny newsletter informacyjny.
– Masterlink jest kolejnym naszym klientem, który dowiódł, że e-mail marketing ma bardzo szerokie zastosowanie. SARE jest narzędziem, które pozwala na personalizację wiadomości i dostosowanie ich treści do poszczególnych grup adresatów. Znacznie usprawnia komunikację nawet z kilkoma grupami odbiorców jednocześnie, zarówno wewnętrznymi jak i zewnętrznymi. – mówi Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.