Insignia zdecydowała się poszerzyć zakres oferowanych usług o kompleksowe działania e-mail marketingowe. Zadanie to agencja interaktywna postanowiła realizować poprzez partnerstwo z SARE. Obydwie firmy podpisały właśnie umowę o strategicznej partnerstwie w tym obszarze.
Współpraca ma na celu zarówno obsługę w obszarze e-mail marketingu obecnych klientów Insignia, ale także wsparcie merytoryczne przez konsultantów SARE w pracach nad przygotowywaniem ofert przetargowych oraz budowaniem strategii komunikacji, w których jednym z wykorzystywanych narzędzi jest poczta elektroniczna.
„E-mail marketing jest jednym z najlepszych narzędzi przyciągających użytkowników do serwisu i zachęcających ich do regularnego odwiedzania. Sprawdza się doskonale w komunikacji związanej z konkursami i grami, a także w działaniach lojalnościowych. Posiadając dane kontaktowe – takie jak adres e-mail czy numer telefonu komórkowego – możemy najszybciej dotrzeć do konsumentów zainteresowanych konkretną ofertą. Działania marketingowe w oparciu o bazy danych dają nam też duże możliwości związane z dokładną segmentacją odbiorców i targetowaniem przekazu” – mówi Tomasz Michalik, Creative Director Insignia.
W ramach umowy SARE dostarczy swoje zaawansowane rozwiązania technologiczne do obsługi komunikacji elektronicznych wysyłek. Dodatkowo zajmie się optymalizacją kreacji mailingów przygotowanych przez Insignia, realizowaniem wysyłek oraz opracowywaniem raportów, analiz i rekomendacji dotyczących przyszłych działań.
„Dobrze zaplanowany i zrealizowany e-mail marketing przynosi niesamowite efekty. Bardzo cieszę się, że Insignia zdecydowała się rozwijać swoje kompetencje w tym zakresie współpracując właśnie z nami” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.
W ramach rozwijania kompetencji e-mail marketingowych przez Insignia pracownicy agencji będą odbywali również regularnie szkolenia prowadzone przez ekspertów SARE.
Pierwszymi klientami obsługiwanymi w ramach strategicznego partnerstwa są Intersport oraz Unilever.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.