Firma Gemius sprawdziła, które z facebookowych aplikacji są wśród Polaków najpopularniejsze. Na czele zestawienia: „Mój kalendarz”, a dalej głównie gry.
Ranking Gemiusa powstał na bazie wyników badania Megapanel PBI/Gemius za sierpień tego roku. Wynika z niego, że ulubioną aplikacją polskich użytkowników Facebooka jest „Mój kalendarz”. Z rozwiązania skorzystało w lipcu ponad 1,1 mln realnych użytkowników – choć w sierpniu już „tylko” ponad 900 tys. osób, czyli 7 proc. użytkowników w Polsce.
Tuż za „Moim kalendarzem” znalazła się aplikacja „Diamond Dash”, która zdobyła w sierpniu uznanie ponad 660 tys. osób. Nieco słabiej wypada trzecia w klasyfikacji najpopularniejszych aplikacji „Monster World”, z której w sierpniu skorzystało niemal 5 proc. facebookowiczów, czyli ponad 620 tys. osób.
Czwarte miejsce w zestawieniu zajęła aplikacja „MagicLand” z wynikiem niemal 404 tys. użytkowników, piąte „The Ville” z prawie 400 tys. W drugiej połowie stawki znalazły się aplikacje: „Bubble Witch”, „ChefVille”, „Castle Ville”, „Bubble Island” i zamykająca zestawienie top 10 – „Bubble Safari”.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.