Mokka, fintech specjalizujący się w płatnościach odroczonych i ratalnych, nawiązał współpracę z platformą Shoper. Dzięki udostępnieniu aplikacji Mokka w Shoper App Store kilkadziesiąt tysięcy sklepów internetowych działających na platformie Shoper będzie mogło w 3 prostych krokach udostępnić płatności odroczone oraz ratalne Mokka swoim klientom.

Udostępnienie płatności Mokka w sklepie internetowym działającym na platformie Shoper odbywa się w 3 prostych krokach. Wystarczy, że sprzedawca zainstaluje wtyczkę Mokka dostępną w Shoper App Store, zarejestruje się w Mokka i zawrze umowę, a następnie aktywuje usługę.
– Mokka to już kolejne narzędzie do obsługi płatności ratalnych i odroczonych w sklepach internetowych dostępne w App Store Shoper. Stale staramy się poszerzać portfolio usług dla naszych klientów w taki sposób, aby mogli wygodnie i bezpiecznie uruchomić rozwiązania, których oczekują kupujący – mówi Łukasz Piechowiak, Head of Financial Services w Shoper. – Usługi BNPL to skuteczne narzędzie sprzedażowe, które nierzadko ma pozytywny wpływ na zwiększanie sprzedaży. Wierzymy, że rozwiązanie udostępnione przez Mokka pomoże e-przedsiębiorcom działającym na Shoper w rozwoju ich działalności i osiąganiu lepszych wyników sprzedażowych – dodaje Łukasz Piechowiak.
– Wdrożenie usług Mokka przez platformę Shoper to ważny etap w rozwoju naszej firmy w Polsce. Wierzymy, że współpraca ta pozwoli nam z jednej strony dotrzeć do szerokiej grupy nowych partnerów, a z drugiej budować świadomość BNPL jako wygodnej i bezpiecznej metody płatności. – mówi Daniel Malinowski, zarządzający w Mokka w Polsce. – Wdrożenie usług płatności odroczonych przynosi korzyści zarówno sklepom, jak i klientom. Oferowanie płatności na raty zwiększa konwersję sprzedaży, wartość koszyka oraz lojalność klienta. Usługi BNPL zmieniają też doświadczenia klientów, którzy dzięki nim mogą korzystać z szybko dostępnych i elastycznych form finansowania zakupów – dodaje Daniel Malinowski.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.