Najbardziej popularna aukcja w sieci

Opublikowano: 12 października 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Żadna aukcja internetowa w historii polskiego internetu nie odnotowała takiego powodzenia; licytacja sukni Anny Muchy, w której aktorka wystąpiła w trakcie gali inaugurującej XXXI Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni cieszyła się rekordowym zainteresowaniem, odnotowując niemal 600 tysięcy wyświetleń.
Anna Mucha postanowiła przeznaczyć wpływy ze sprzedaży sukni na aukcji charytatywnej na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Licytacja odnotowała niemal 600 tysięcy wyświetleń; zwyciężył użytkownik o pseudonimie klausos, który zapłacił 6 tysięcy złotych.

Sukienka w której zaprezentowała się aktorka, była jednym z najżywiej dyskutowanych tematów pierwszych dni Przeglądu. Głęboki dekolt, a także kontrowersyjne żarty doprowadziły do wybuchu skandalu i zwolnienia gwiazdy z funkcji konferansjerki. Awantura, jak twierdzi jego bohaterka, została sprokurowana celowo, chociaż, (wg słów Muchy) „bez świadomości, że będzie aż taka rozróba”.

Aukcja sukni nie jest jedyną, zorganizowaną przy współudziale Onet.pl, TVN i Allegro. Kuba Wojewódzki ogłosił już kolejną licytację, tym razem piłki do koszykówki, własności Michała Koterskiego. Piłka stanowiła dość istotny element tegorocznego rozdania nagród Nike, a zdobią ją autografy m.in: Adama Michnika, Ani Dąbrowskiej, Borysa Szyca i wielu innych.

Sylwester KozakNajbardziej popularna aukcja w sieci

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.