Żadna aukcja internetowa w historii polskiego internetu nie odnotowała takiego powodzenia; licytacja sukni Anny Muchy, w której aktorka wystąpiła w trakcie gali inaugurującej XXXI Festiwal Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni cieszyła się rekordowym zainteresowaniem, odnotowując niemal 600 tysięcy wyświetleń.
Anna Mucha postanowiła przeznaczyć wpływy ze sprzedaży sukni na aukcji charytatywnej na rzecz Polskiej Akcji Humanitarnej. Licytacja odnotowała niemal 600 tysięcy wyświetleń; zwyciężył użytkownik o pseudonimie klausos, który zapłacił 6 tysięcy złotych.
Sukienka w której zaprezentowała się aktorka, była jednym z najżywiej dyskutowanych tematów pierwszych dni Przeglądu. Głęboki dekolt, a także kontrowersyjne żarty doprowadziły do wybuchu skandalu i zwolnienia gwiazdy z funkcji konferansjerki. Awantura, jak twierdzi jego bohaterka, została sprokurowana celowo, chociaż, (wg słów Muchy) „bez świadomości, że będzie aż taka rozróba”.
Aukcja sukni nie jest jedyną, zorganizowaną przy współudziale Onet.pl, TVN i Allegro. Kuba Wojewódzki ogłosił już kolejną licytację, tym razem piłki do koszykówki, własności Michała Koterskiego. Piłka stanowiła dość istotny element tegorocznego rozdania nagród Nike, a zdobią ją autografy m.in: Adama Michnika, Ani Dąbrowskiej, Borysa Szyca i wielu innych.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.