Wirtualna Polska i NetSprint.pl testują nowy, rozliczany w modelu „pay per call”, produkt reklamowy. Link Telefoniczny wyświetlany będzie powyżej wyników wyszukiwania w postaci krótkiego tekstu reklamowego wraz ze specjalnym numerem telefonu. Reklamodawca płacić będzie jedynie za rzeczywiste połączenia klientów z numerem telefonu przedsiębiorcy. Oficjalne wprowadzenie Linku Telefonicznego do oferty reklamowej planowane jest w kwietniu.
Wirtualna Polska i NetSprint.pl testują Link Telefoniczny – nowy produkt reklamowy w wyszukiwarce, płatny w modelu „pay per call”. Link Telefoniczny powstał z myślą o przedsiębiorcach lokalnych – w szczególności tych, którzy nie posiadają strony WWW – oraz wszystkich firmach prowadzących sprzedaż przez telefon.
Link Telefoniczny będzie rozliczany w modelu „za kontakt”, czyli za połączenie telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund. Takie rozwiązanie, w połączeniu z geotargetowaniem i wyświetlaniem użytkownikowi reklamy ściśle związanej z wpisywanymi przez niego do wyszukiwarki określonymi słowami kluczowymi, pozwoli reklamodawcy na efektywne dysponowanie budżetem reklamowym.
Każdemu reklamodawcy, korzystającemu z Linków Telefonicznych, przydzielony zostanie indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, będzie to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych Klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy. W okresie testów Link Telefoniczny będzie wyświetlany tylko w wyszukiwarce na portalu Wirtualna Polska oraz na serwisie www.netsprint.pl.
Prezes NetSprint.pl, Artur Banach tak komentuje plany wprowadzenia nowego produktu: „Wierzymy, że Link Telefoniczny będzie doskonałą ofertą dla tych firm, które cenią sobie telefoniczny kontakt z klientami lub, z jakiś względów, nie chcą ich kierować na swoje strony internetowe. Obserwując systematyczny wzrost liczby zapytań związanych z lokalnym biznesem, uważamy, że właśnie lokalne firmy mogą być szczególnie zainteresowane naszym nowym produktem. Od lat wraz z Wirtualną Polską staramy się zaspokajać ich potrzeby. Jako pierwsi na polskim rynku uruchomiliśmy np. Link Lokalny. We współpracy z portalem Panorama Firm (pf.pl) prezentujemy – jako jedyna wyszukiwarka w Polsce – dane teleadresowe polskich przedsiębiorstw od razu w wynikach wyszukiwania. Wprowadzenie Linku Telefonicznego konsekwentnie wpisuje się w tę strategię działań.”
Rozwiązanie od strony technologicznej przygotowane zostało we współpracy z firmą easyCALL.pl, która dostarcza infrastrukturę, technologie przekierowania połączeń telefonicznych oraz system bilingowy do rozliczania usługi.
Wpisy promowane
- Co robić, aby się nie wypalić, pracując wiele lat w jednej firmie?Wieloletnia praca w jednej firmie najczęściej na tym samym stanowisku może prowadzić do wypalenia, wskutek czego stracisz cały zapał do ...
- Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej. Metody.Wycena jednoosobowej działalności gospodarczej (firmy jednoosobowej) bazuje na tych samych metodach, które stosuje się w wycenie innych podmiotów biznesowych. Wycena ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.