Od ponad miesiąca funkcję Dyrektor Zarządzającej w AdOcean – spółce należącej do Grupy Gemius – pełni Aneta Sankowska. Wśród priorytetowych celów, jakie stawia sobie nowa Dyrektor, są rozwój istniejących produktów AdOcean oraz sprawne i terminowe uruchomienie projektów znajdujących się obecnie w fazie przygotowania i testów.
Sankowska z Grupą Gemius związana jest już prawie 4 lata. Pełnione dotychczas funkcje, zarówno w spółce Gemius SA jak i AdOcean, pozwoliły jej na rzetelne przygotowanie do obecnych wyzwań. Jako Koordynator Projektów i później Kierownik Działu Koordynacji Projektów w Gemius SA uczestniczyła w rozwoju nowych projektów spółki, w pracach z klientem w Polsce i zagranicą, również od strony sprzedażowej, a także zarządzała kilkuosobowym zespołem, odpowiadając za ostateczną realizację i kształt przedsięwzięć badawczych. W AdOcean pracowała także w Dziale Wsparcia Technicznego.
– Różnorodne doświadczenia związane z moją pracą w Grupie Gemius – od pracy z klientem zaczynając, na wspraciu technicznym projektów kończąc – pozwoliły mi dogłębnie poznać specyfikę pracy w Grupie oraz specyfikę rynku internetu i rzeczywiste potrzeby naszych klientów – mówi Aneta Sankowska. – W tej chwili mam ambitne cele i mało czasu, gdyż z zepołem założyliśmy, że kilka kluczowych projektów uda nam się zamknąć do końca tego roku.
Sankowska zapowiada m. in. długo oczekiwane zmiany w layoucie badania gemiusDirectEffect, wprowadzenie nowych funkcjonalności w AdOcean oraz prace nad dalszym wzrostem jakości obsługi klienta. Nieunikniona jest też reorganizacja struktur wewnętrznych spółki, co wszystko razem pozytywnie wpłynie na zasady współpracy zespołów, jak i na wizerunek firmy w Polsce i zagranicą.
Aneta Sankowska ukończyła matematykę oraz informatykę i ekonometrię na Wydziale Matematyczno–Przyrodniczym na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.