Zaawansowana personalizacja treści, kilka wersji kolorystycznych, a przede wszystkim wyszukiwarka umożliwiająca z jednego miejsca przeszukanie ogromnych zasobów informacji z zakresu biznesu, finansów i prawa serwisów grupy kapitałowej INFOR PL S.A. to atuty nowej odsłony serwisu infor.pl.
Nad nową formułą strony głównej od kilku miesięcy pracował zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w INFOR PL. Prace nad projektem poprzedziły badania wśród użytkowników, którzy wskazywali na najbardziej pożądane funkcjonalności i treści.
Niekwestionowaną zaletą rozwiązań jest szybkość uzyskiwania precyzyjnej informacji – mówi Jan Jaworowski – Przeprojektowana funkcjonalnie oraz graficznie strona główna serwisu infor.pl otwiera nowe możliwości przed użytkownikami. Głównym celem, jakim kierował się zespół projektowy, było umożliwienie dostępu do jak najbardziej spersonalizowanej oraz pogłębionej informacji z obszaru biznesu, finansów i prawa.
Ważną innowacją dla użytkownika jest nowa wyszukiwarka uruchomiona przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 bezpłatne i płatne serwisy holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie. Nowe rozwiązanie znacznie skraca czas uzyskania precyzyjnych wyników. Innowacje wprowadzono także w personalizacji strony. Zakładka „Dostosuj stronę” pozwala na wybór modułów serwisów i ustalenie kolejności ich wyświetlania się. Oprócz tego każdy użytkownik może wybrać jedną z kilku wersji kolorystycznych layoutu.
Serwis infor.pl to zaawansowane kompendium wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Oprócz fachowej wiedzy, użytkownicy strony mają do dyspozycji 20 kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek. Mogą także zamówić jeden z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych. Prace nad projektem funkcjonalnym jak i graficznym przygotował zespół specjalistów z INFOR PL. Działania promocyjne zostały zaplanowane w mediach internetowych i papierowych holdingu.
Uruchomienie nowej odsłony infor.pl jest kolejnym krokiem w ramach realizacji strategii grupy kapitałowej INFOR PL. Spółki do niej należące prowadzą aktywne działania w obszarze internetu. W sierpniu br. INFOR Biznes przejął od Axel Springer Polska serwis dziennik.pl.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.