Zaawansowana personalizacja treści, kilka wersji kolorystycznych, a przede wszystkim wyszukiwarka umożliwiająca z jednego miejsca przeszukanie ogromnych zasobów informacji z zakresu biznesu, finansów i prawa serwisów grupy kapitałowej INFOR PL S.A. to atuty nowej odsłony serwisu infor.pl.
Nad nową formułą strony głównej od kilku miesięcy pracował zespół pod kierownictwem Jana Jaworowskiego, pełnomocnika zarządu ds. internetu w INFOR PL. Prace nad projektem poprzedziły badania wśród użytkowników, którzy wskazywali na najbardziej pożądane funkcjonalności i treści.
Niekwestionowaną zaletą rozwiązań jest szybkość uzyskiwania precyzyjnej informacji – mówi Jan Jaworowski – Przeprojektowana funkcjonalnie oraz graficznie strona główna serwisu infor.pl otwiera nowe możliwości przed użytkownikami. Głównym celem, jakim kierował się zespół projektowy, było umożliwienie dostępu do jak najbardziej spersonalizowanej oraz pogłębionej informacji z obszaru biznesu, finansów i prawa.
Ważną innowacją dla użytkownika jest nowa wyszukiwarka uruchomiona przy udziale NetSprint. Wyszukiwarka przeszukuje i indeksuje 32 bezpłatne i płatne serwisy holdingu. Do tej pory użytkownik musiał szukać treści w każdym z serwisów oddzielnie. Nowe rozwiązanie znacznie skraca czas uzyskania precyzyjnych wyników. Innowacje wprowadzono także w personalizacji strony. Zakładka „Dostosuj stronę” pozwala na wybór modułów serwisów i ustalenie kolejności ich wyświetlania się. Oprócz tego każdy użytkownik może wybrać jedną z kilku wersji kolorystycznych layoutu.
Serwis infor.pl to zaawansowane kompendium wiedzy dla profesjonalistów w obszarze biznesu, prawa i podatków. Oprócz fachowej wiedzy, użytkownicy strony mają do dyspozycji 20 kalkulatorów, bazę terminów oraz zmian w prawie, dostęp do aktualizowanej bazy wskaźników i stawek. Mogą także zamówić jeden z kilkunastu bezpłatnych newsletterów tematycznych. Prace nad projektem funkcjonalnym jak i graficznym przygotował zespół specjalistów z INFOR PL. Działania promocyjne zostały zaplanowane w mediach internetowych i papierowych holdingu.
Uruchomienie nowej odsłony infor.pl jest kolejnym krokiem w ramach realizacji strategii grupy kapitałowej INFOR PL. Spółki do niej należące prowadzą aktywne działania w obszarze internetu. W sierpniu br. INFOR Biznes przejął od Axel Springer Polska serwis dziennik.pl.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.