InPost, największy niezależny operator pocztowy o zasięgu ogólnokrajowym, uruchomił nową stronę internetową, jest to kolejny etap rebrandingu Grupy Integer.pl.
Serwis został zaprojektowany zgodnie z obowiązującym systemem identyfikacji wizualnej firmy i utrzymany jest w szaro-żółtej kolorystyce charakterystycznej dla spółek z Grupy Integer.pl. Przewodnikami po stronie i dodatkowym źródłem informacji o firmie są wirtualni asystenci – Adam i Ania, znani już internautom z serwisu www.paczkomaty.pl. Za koncepcję i przygotowanie witryny odpowiedzialna jest agencja interaktywna Trendmaker.
Nowa strona www.inpost.pl stanowi kompendium wiedzy z zakresu usług pocztowo-kurierskich oraz finansowych. Użytkownicy mogą zapoznać się z ofertą produktową, sprawdzić cennik usług, a o dodatkowe informacje zapytać wirtualnych doradców. Przejrzysty układ witryny oraz intuicyjna nawigacja umożliwia swobodne poruszanie się po stronie. Najważniejsze funkcjonalności – jak opcja namierzenia przesyłki, sprawdzenia dostępności usług czy cennik, zostały wyróżnione i zaprojektowane tak, by ułatwić stały dostęp do nich.
Serwis kierowany jest zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Nowością w przypadku stron internetowych firm z branży pocztowo-kurierskiej jest zakładka „e-commerce”. Dzięki tak sprofilowanemu głównemu menu firma InPost prezentuje trzy najważniejsze grupy odbiorców i dopasowuje swoją ofertę do aktualnych zapotrzebowań rynku.
„Działając w sektorze usługowym wiemy, jak ważna jest otwarta i przejrzysta komunikacja z otoczeniem. Chcemy, aby nowa strona internetowa była cennym źródłem informacji o InPost i usługach pocztowych, a koncepcja graficzna odzwierciedlała kluczowe cechy działalności – szybkość, profesjonalizm i nowoczesność” – mówi Rafał Brzoska, prezes spółki InPost Nowoczesna Poczta.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.