Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications.
Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od początku roku trwa przebudowa struktury i zarządzania Grupą, założoną i kierowaną przez kilka lat przez Filipa Friedmanna i Jacka Olechowskiego. Pod koniec lutego br. do grona wspólników dołączył Marek Żołędziowski, by zająć się rozbudową Grupy, optymalizacją jej struktur i nadzorem nad synergią grupowego współdziałania.
Teraz zmiany pójdą jeszcze dalej. Zarządzanie operacyjne Change Integrated będzie w rękach Marka Żołędziowskiego, a Jacek Olechowski i Filip Friedmann nie będą już zaangażowani w codzienną pracę firm. Friedmann zajmie się nowymi projektami niezwiązanymi z branżą reklamową, a Olechowski będzie odpowiadał za inwestycje kapitałowe w Grupie.
Celem właścicieli Change Integrated jest stworzenie pierwszej polskiej, silnej Grupy o zasięgu europejskim. Temu służą obecne i nadchodzące zmiany, w tym zmiana nazwy. Change Integrated to znak dla nowego typu interdyscyplinarnej, zintegrowanej usługi marketingowej i obsługi. Opieka nad klientem i wspólnym projektem ma obejmować całość obszarów związanych z funkcjonowaniem marki na rynku, jej rozwojem oraz konkretnie ukierunkowaną i długoterminową komunikacją.
– Chcemy, by klienci otrzymywali od nas rozwiązania dostosowane do każdego medium, spięte wspólną strategią, tworzoną równolegle dla wszystkich kanałów komunikacji – mówi Marek Żołędziowski, partner zarządzający w Change Integrated.
Temu celowi podporządkowane będzie stworzenie jednego działu strategii dla wszystkich spółek w Grupie (z wyjątkiem AdWorks, która pozostanie firmą całkowicie niezależną). Działem będzie zarządzać Adam Śmiłowski, a wkrótce dołączy do niego zespół zajmujący się planowaniem mediów rozumianym jako istotny obszar działań strategicznych.
Change, czyli zmiana – to słowo, które rozumieją chyba wszyscy – nawet Ci, którzy nie znają angielskiego. Change to swego rodzaju „ikona” przemian, znak nowej jakości, otwarcia i rozwoju. Jednocześnie to krótkie jednosylabowe słowo daje możliwość doprecyzowania wyrazem uzupełniającym. Tak więc Change Integrated – czyli Grupa integrująca spółki działające w poszczególnych obszarach komunikacji marketingowej. Change Communications (dawny DFF) – czyli „okręt flagowy” Grupy – jest nowoczesną agencją reklamową. Change Connections – to nowa spółka, odpowiedzialna za szeroko rozumiany BTL i nowe media. Szefem kreacji Change Connections zostanie Rafał Górski, który dołączył do zespołu DFF w lutym br. Wybrany już został dyrektor zarządzający, lecz jego nazwisko poznamy za kilka miesięcy, gdy rozpocznie pracę.
Nazwy nie zmienia EMLab, agencja działająca w obszarze marketingu doświadczeń. Pod dotychczasową marką będzie również funkcjonować AdWorks.
Change Integrated
• Change Communications (dawny DFF) – nowoczesna agencja reklamowa
• Change Connections (nowo powołana spółka) – digital and marketing services
• EMLab – marketing doświadczeń
• AdWorks – full service (niezależna w grupie agencja reklamowa)
Na początku 2008 roku Grupa Mothership sprzedała pakiet 85 proc. udziałów w firmie marketingu młodzieżowego Yoof. Kupił je dotychczasowy mniejszościowy udziałowiec w spółce – agencja interaktywna OS3 Multimedia.
Spółka Goodwill PR Services została zamknięta w marcu br. w związku z innymi planami właścicieli Grupy w tym obszarze usług.
Wpisy promowane
- SEO vs. Google Ads – jaką kampanię wybrać?Co opłaca się bardziej: SEO czy Google Ads? Jeśli i Ciebie nurtuje to pytanie, na pewno wiesz już, że odpowiedź ...
- Czym są umiejętności interpersonalne i w jaki sposób je rozwijać?Umiejętności interpersonalne to istotny element zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Obejmują zdolność komunikacji, empatii, asertywności oraz umiejętność pracy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!