Grupa Mothership od początku roku przechodzi metamorfozę. W ślad za zmianami w zarządzaniu idzie nowa nazwa Grupy, która od połowy kwietnia brzmi Change Integrated. Agencja DougFaberFamily zacznie funkcjonować pod nazwą Change Communications.
Nowa nazwa Grupy i spółek wchodzących w jej skład jej to tylko zewnętrzny przejaw zmian, które sięgają znacznie głębiej w strukturę całości. Od początku roku trwa przebudowa struktury i zarządzania Grupą, założoną i kierowaną przez kilka lat przez Filipa Friedmanna i Jacka Olechowskiego. Pod koniec lutego br. do grona wspólników dołączył Marek Żołędziowski, by zająć się rozbudową Grupy, optymalizacją jej struktur i nadzorem nad synergią grupowego współdziałania.
Teraz zmiany pójdą jeszcze dalej. Zarządzanie operacyjne Change Integrated będzie w rękach Marka Żołędziowskiego, a Jacek Olechowski i Filip Friedmann nie będą już zaangażowani w codzienną pracę firm. Friedmann zajmie się nowymi projektami niezwiązanymi z branżą reklamową, a Olechowski będzie odpowiadał za inwestycje kapitałowe w Grupie.
Celem właścicieli Change Integrated jest stworzenie pierwszej polskiej, silnej Grupy o zasięgu europejskim. Temu służą obecne i nadchodzące zmiany, w tym zmiana nazwy. Change Integrated to znak dla nowego typu interdyscyplinarnej, zintegrowanej usługi marketingowej i obsługi. Opieka nad klientem i wspólnym projektem ma obejmować całość obszarów związanych z funkcjonowaniem marki na rynku, jej rozwojem oraz konkretnie ukierunkowaną i długoterminową komunikacją.
– Chcemy, by klienci otrzymywali od nas rozwiązania dostosowane do każdego medium, spięte wspólną strategią, tworzoną równolegle dla wszystkich kanałów komunikacji – mówi Marek Żołędziowski, partner zarządzający w Change Integrated.
Temu celowi podporządkowane będzie stworzenie jednego działu strategii dla wszystkich spółek w Grupie (z wyjątkiem AdWorks, która pozostanie firmą całkowicie niezależną). Działem będzie zarządzać Adam Śmiłowski, a wkrótce dołączy do niego zespół zajmujący się planowaniem mediów rozumianym jako istotny obszar działań strategicznych.
Change, czyli zmiana – to słowo, które rozumieją chyba wszyscy – nawet Ci, którzy nie znają angielskiego. Change to swego rodzaju „ikona” przemian, znak nowej jakości, otwarcia i rozwoju. Jednocześnie to krótkie jednosylabowe słowo daje możliwość doprecyzowania wyrazem uzupełniającym. Tak więc Change Integrated – czyli Grupa integrująca spółki działające w poszczególnych obszarach komunikacji marketingowej. Change Communications (dawny DFF) – czyli „okręt flagowy” Grupy – jest nowoczesną agencją reklamową. Change Connections – to nowa spółka, odpowiedzialna za szeroko rozumiany BTL i nowe media. Szefem kreacji Change Connections zostanie Rafał Górski, który dołączył do zespołu DFF w lutym br. Wybrany już został dyrektor zarządzający, lecz jego nazwisko poznamy za kilka miesięcy, gdy rozpocznie pracę.
Nazwy nie zmienia EMLab, agencja działająca w obszarze marketingu doświadczeń. Pod dotychczasową marką będzie również funkcjonować AdWorks.
Change Integrated
• Change Communications (dawny DFF) – nowoczesna agencja reklamowa
• Change Connections (nowo powołana spółka) – digital and marketing services
• EMLab – marketing doświadczeń
• AdWorks – full service (niezależna w grupie agencja reklamowa)
Na początku 2008 roku Grupa Mothership sprzedała pakiet 85 proc. udziałów w firmie marketingu młodzieżowego Yoof. Kupił je dotychczasowy mniejszościowy udziałowiec w spółce – agencja interaktywna OS3 Multimedia.
Spółka Goodwill PR Services została zamknięta w marcu br. w związku z innymi planami właścicieli Grupy w tym obszarze usług.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.