Platforma internetowa Brutto.pl udostępniła nowe usługi wspomagające efektywne prowadzenie działalności biznesowej przez polskich przedsiębiorców. Serwis to giełda ogłoszeń biznesowych B2B oraz pasaż sklepów internetowych B2C, które pozwalają w prosty i szybki sposób zaistnieć firmom w Internecie. Użytkownicy, dzięki Brutto.pl zyskują dostęp do atrakcyjnych i różnorodnych ofert.
Platforma umożliwia przedsiębiorcom nawiązywanie nowych kontaktów handlowych w Polsce i na świecie. Każda firma ma możliwośćzaprezentowania swojej oferty w kilku językach, docierając do potencjalnych klientów i partnerów. Uzupełnieniem tego rozwiązania jest pasaż handlowy wspomagający sektor sprzedaży detalicznej i biznesowej, gdzie przedsiębiorcy mogą otworzyć własny sklep internetowy. Firmy nie muszą się martwić o infrastrukturę informatyczną, czy oprogramowanie. Brutto.pl udostępnia gotowy interfejs umożliwiający prowadzenie własnego sklepu i publikowanie
ofert biznesowych. W tym zakresie serwis zapewnia stałą pomoc doświadczonych specjalistów. Platforma wspomaga również działania
reklamowe. Przedsiębiorcy ponoszą minimalne koszty związane z promocją, ponieważ konsolidacja wielu firm pozwala podejmować współpracę z rozmaitymi mediami, które świadczą usługi promocyjne na rzecz Brutto.pl.
'Do tej pory nie było narzędzia dla biznesu, które w tak kompleksowy sposób wspierałoby działalność małych i średnich przedsiębiorstw. Nasze usługi są innowacyjne na polskim rynku. Odróżniamy się tym, że umożliwiamy zwiększania zysków firmy różnorodnymi kanałami. Z jednej strony przedsiębiorcy mogą nawiązywać nowe kontakty handlowe, docierać z ofertą do klientów i partnerów, z drugiej mogą prowadzić sprzedaż
otwierając własny sklep internetowy. Dwa proste i równocześnie
uzupełniające się rozwiązania’ – mówi Jerzy Namysło Prezes Zarządu
Polskie Firmy Online Sp. z o.o. – właściciela Brutto.pl.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...