Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska przedstawia reklamodawcom nową ofertę reklamową. Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca.
Olbrzymi zasięg przekazu reklamowego, przestrzeń reklamowa powiększona o oglądalność Allegro, nowe ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl – to zaledwie kilka spośród szeregu zmian wprowadzonych przez Wirtualna Polskę w ofercie reklamowej, obowiązującej od 7 marca.
'To wręcz rewolucyjna zmiana – mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych w WP – otwieramy się na klientów indywidualnych i korporacyjnych, dostosowujemy przekaz reklamowy do ich rosnących oczekiwań, wprowadzamy rozwiązania stanowiące, iż nasza oferta reklamowa staje się jedną z najatrakcyjniejszych na rynku internetowym.’
Wraz z nową stroną główną pojawiły się nowe możliwości przekazu reklamowego. Strona główna jako najbardziej ekskluzywne miejsce reklamowe na portalu, gwarantuje najlepszą ekspozycję reklamy, duży zasięg, efektywność w generowaniu reakcji bezpośredniej. WP wprowadziła nowe ceny i zasady ekspozycji reklam na witrynie głównej, czemu towarzyszy założenie: pełna wyłączność danego reklamodawcy w danym dniu bez względu na formę reklamy. Wykorzystanie przez WP przy konstruowaniu strony głównej najnowocześniejszego standardu budowania strony – języka XHTML stwarza natomiast dodatkową możliwość generowania nietypowych form reklamy, wstawiania ich w dowolne miejsce na stronie i tworzenia niebanalnych animacji.
Ciekawą alternatywę dla klienta stanowić będzie wprowadzona właśnie, zawierająca elementy sponsoringu reklama w serwisie Poczta.wp.pl – jednym z najczęściej i najchętniej odwiedzanych przez użytkowników miejsc w portalu.
Biuro Reklamy WP wprowadziło nowe ceny świadczeń reklamowych dla poszczególnych serwisów, zmieniło sposób wyceny słów kluczowych, rozwinęło atrakcyjną ofertę targetowania przekazu reklamowego o możliwość targetowania według miast (obok wieku, płci, zawodu, wykształcenia, zainteresowań…).
'WPZasięg gwarantuje najniższy koszt dotarcia z przekazem reklamowym do możliwie najszerszej grupy docelowej. Reklama emitowana jest głównie na serwisach o najwyższym zasięgu w portalu – wyjaśnia Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP – Kolejny Pakiet tworzony jest wg. podziału serwisów na linie tematyczne. Reklamodawca wybiera linię i formę reklamy oraz jeden najbardziej oczekiwany serwis, gdzie otrzymuje 40% zamawianej ilości odsłon. Biuro Reklamy WP wybiera rozmieszczenie pozostałej ilości odsłon reklamy proporcjonalnie do posiadanego miejsca. Dzięki wykorzystaniu pakietów klient jest w stanie dotrzeć do wybranej grupy docelowej przy niższych kosztach.’ – dodaje.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.