Nowy cennik reklam w WP

Tuż po zmianach w strukturze Biura Reklamy, Wirtualna Polska przedstawia reklamodawcom nową ofertę reklamową. Nowy cennik będzie obowiązywał od 7 marca.

Olbrzymi zasięg przekazu reklamowego, przestrzeń reklamowa powiększona o oglądalność Allegro, nowe ceny i zasady emisji reklam, całkiem odmienny od dotychczasowego model sprzedaży powierzchni reklamowej w serwisie Poczta.wp.pl – to zaledwie kilka spośród szeregu zmian wprowadzonych przez Wirtualna Polskę w ofercie reklamowej, obowiązującej od 7 marca.

'To wręcz rewolucyjna zmiana – mówi Michał Tober, Kierownik ds. Obsługi Klientów Korporacyjnych w WP – otwieramy się na klientów indywidualnych i korporacyjnych, dostosowujemy przekaz reklamowy do ich rosnących oczekiwań, wprowadzamy rozwiązania stanowiące, iż nasza oferta reklamowa staje się jedną z najatrakcyjniejszych na rynku internetowym.’

Wraz z nową stroną główną pojawiły się nowe możliwości przekazu reklamowego. Strona główna jako najbardziej ekskluzywne miejsce reklamowe na portalu, gwarantuje najlepszą ekspozycję reklamy, duży zasięg, efektywność w generowaniu reakcji bezpośredniej. WP wprowadziła nowe ceny i zasady ekspozycji reklam na witrynie głównej, czemu towarzyszy założenie: pełna wyłączność danego reklamodawcy w danym dniu bez względu na formę reklamy. Wykorzystanie przez WP przy konstruowaniu strony głównej najnowocześniejszego standardu budowania strony – języka XHTML stwarza natomiast dodatkową możliwość generowania nietypowych form reklamy, wstawiania ich w dowolne miejsce na stronie i tworzenia niebanalnych animacji.

Ciekawą alternatywę dla klienta stanowić będzie wprowadzona właśnie, zawierająca elementy sponsoringu reklama w serwisie Poczta.wp.pl – jednym z najczęściej i najchętniej odwiedzanych przez użytkowników miejsc w portalu.

Biuro Reklamy WP wprowadziło nowe ceny świadczeń reklamowych dla poszczególnych serwisów, zmieniło sposób wyceny słów kluczowych, rozwinęło atrakcyjną ofertę targetowania przekazu reklamowego o możliwość targetowania według miast (obok wieku, płci, zawodu, wykształcenia, zainteresowań…).

'WPZasięg gwarantuje najniższy koszt dotarcia z przekazem reklamowym do możliwie najszerszej grupy docelowej. Reklama emitowana jest głównie na serwisach o najwyższym zasięgu w portalu – wyjaśnia Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy w WP – Kolejny Pakiet tworzony jest wg. podziału serwisów na linie tematyczne. Reklamodawca wybiera linię i formę reklamy oraz jeden najbardziej oczekiwany serwis, gdzie otrzymuje 40% zamawianej ilości odsłon. Biuro Reklamy WP wybiera rozmieszczenie pozostałej ilości odsłon reklamy proporcjonalnie do posiadanego miejsca. Dzięki wykorzystaniu pakietów klient jest w stanie dotrzeć do wybranej grupy docelowej przy niższych kosztach.’ – dodaje.

http://www.wp.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top