Wirtualna Polska i NetSprint.pl otwierają nowy etap współpracy. W wyniku zawartej umowy Reklamodawcy zainteresowani Linkami Sponsorowanymi zyskują możliwość jednoczesnej promocji zarówno na stronach Wirtualnej Polski, jak i sieci partnerskiej NetSprint.pl. Tworzy to unikalną możliwość połączenia dużego zasięgu z precyzyjnym dotarciem do Użytkowników.
W wyniku umowy Klient Wirtualnej Polski wykupując link sponsorowany lub boks reklamowy będzie miał szansę dotarcia z własną reklamą nie tylko do odbiorców wyników wyszukiwania w WP ale i internautów odwiedzających 120 dużych serwisów internetowych oraz kilku tysięcy witryn korzystających z systemu wyszukiwawczego NetSprint.
Zgodnie z porozumieniem stroną odpowiedzialną za obsługę, zarządzanie i rozwój produktu Boksy Reklamowe będzie Wirtualna Polska. NetSprint.pl natomiast skoncentruje się głównie na Linkach Sponsorowanych. Umowa przewiduje także współpracę Biur Reklamy Wirtualnej Polski i NetSprint.pl.
Reklamodawcy zyskują dodatkowe możliwości w zakresie monitorowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. Analiza szczegółowych statystyk reklamowych dostępnych on-line dla klientów oraz możliwość wprowadzania zmian w trakcie trwania kampanii pozwalają na stałe potęgowanie efektywności Linku Sponsorowanego. Dzięki elastycznemu mechanizmowi przypisywania fraz i słów kluczowych do poszczególnych Linków Sponsorowanych możliwe jest ponadto zwiększenie precyzji reklamy. Nad przebiegiem kampanii czuwają dodatkowo konsultanci reklamowi NetSprint.pl, którzy pomogą optymalizować jej przebieg.
'Wzbogacamy naszą ofertę reklamową uatrakcyjniając ją o rozwiązania niedostępne u innych partnerów. Współpracując z Netsprint.pl łączymy precyzję dotarcia przekazu reklamowego z jego dużym zasięgiem – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży Wirtualnej Polski S.A.
– Wspólnie z partnerem otwieramy przed klientami nowe, atrakcyjne możliwości reklamowe oparte na elastyczności, otwartości na potrzeby reklamodawcy, sile integracji dwóch znacznych potencjałów.’
'Rozpoczęcie współpracy jest bardzo ważnym wydarzeniem dla naszej firmy – mówi Artur Banach z firmy NetSprint.pl. – Jesteśmy przekonani, że połączenie kompetencji i potencjału Wirtualnej Polski i naszej wyszukiwarki umożliwia nam stworzenie unikalnych produktów reklamowych dla Reklamodawców. To oni mają przede wszystkim skorzystać na tym porozumieniu.’
http://www.netsprint.pl/reklama.html
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.