Nowy serwis EMlab

Opublikowano: 26 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie.
Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego.
– Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na takie zaprezentowanie firmy i profilu jej działalności, by osoba oglądająca go mogła możliwie najpełniej doświadczyć zrealizowanych przez agencję projektów. Jednocześnie chcieliśmy w czytelny i prosty sposób opowiedzieć, czym jest experiential marketing i co daje marce możliwość doświadczenia, przetestowania, czy dotknięcia produktu – mówi Rafał Górski, Digital Creative Director DougFaberFamily.

W ten sposób narodziła się oryginalna idea serwisu i jego podział na dwie strefy: dwu i trójwymiarową. Dzięki temu udało się pokazać kontrast między tym co płaskie i konwencjonalne, a tym czemu można w fazie poznawczej przyjrzeć się z każdej strony.

Strona zrealizowana jest w całości w technologii Flash. Na jej potrzeby skorzystano z najnowszych i wciąż rozwijanych bibliotek Papervision 3D Great White, których premiera odbyła się 3 miesiące temu. Nowy serwis EMlabu to także zmiana w systemie identyfikacji wizualnej agencji. Zmiany objęły lifting logotypu i wszystkich akcydensów firmowych.

www.emlab.pl

Hanna LaskowskaNowy serwis EMlab

Podziel się!

O autorze

hania