Jak wynika z badania NetTrack przeprowadzonego w marcu 2004 roku przez SMG/KRC, po raz pierwszy w historii ponad 5,6 miliona osób korzystających z Internetu w Polsce zadeklarowało, że korzystało w tym miesiącu z portalu Onet.pl. Stanowi to 77% wszystkich polskich Internautów.
Równocześnie według niezależnego systemu Gemius, obejmującego audytem większość wiodących witryn internetowych w Polsce, Onet.pl w marcu przekroczył 11,9 milionów unikalnych użytkowników. „Unikalny użytkownik” jest powszechnie używaną miarą, określającą liczbę przeglądarek internetowych łączących się w danym czasie z witryną. Liczba „unikalnych użytkowników” nie jest tożsama z liczbą osób korzystającą z witryny.
W tym samym miesiącu, zgodnie z wynikami podanymi przez SMG/KRC, z Wirtualnej Polski skorzystało 4,5 miliona internautów (61%), z Interii 3,2 miliona (44%), a z Gazety.pl 1,2 miliona (16%).
W porównaniu do lutego, Onet.pl jako jedyny portal odnotował wzrost – o +2,1 punktu procentowego. Inne portale zanotowały spadek odwiedzalności: Wirtualna Polska o -5,3 punktu procentowego, Interia o -0,7 i Gazeta.pl o -2,2 punktu procentowego.
W marcu Onet.pl przekroczył też po raz pierwszy próg 4 milionów osób korzystających z portalu w ciągu tygodnia. Dokładnie 4,38 miliona osób korzysta z Onet.pl co tydzień, co stanowi 60% wszystkich polskich Internautów. Dla porównania: w ciągu tygodnia Wirtualną Polskę odwiedza 2,9 miliona osób (39%), Interię 2,1 miliona osób (28%), a Gazetę.pl około 630 tysięcy osób (9%).
Równocześnie ze wzrostem popularności portalu wśród Internautów notowany jest znaczny wzrost popularności Onet.pl wśród reklamodawców. Liczba reklamodawców w marcu 2004 roku była o ponad 60% większa niż w analogicznym miesiącu roku 2003.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.