Agencja Hypermedia (Isobar Polska), zaplanowała i zleciła kampanię samochodu Opel Insignia w telefonach iPhone, sieci reklamowej ARBOinteractive Polska.
Tocząca się obecnie kampania to kolejny etap komunikacji Opla Insignia. Pierwsza część kampanii miała miejsce w styczniu br. „-Dla naszych Klientów cały czas poszukujemy nowych kanałów dotarcia oraz sposobów komunikacji z użytkownikami. Wybór iPhona na tym etapie kampanii Insignii wpisał się w naturalny sposób w prowadzoną przez nas do tej pory komunikację –mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia.
Użytkownikom telefonów iPhone, którzy odwiedzają za jego pomocą serwisy z zasięgowych pakietów sieci ARBOnetwork i BizOn media, wyświetlany jest Triple Billboard. Po kliknięciu w baner uruchomiony zostaje pełnoekranowy player YouTube, w którym emitowany jest spot wideo Opla Insignia.
„Specjalna aplikacja, którą posiadają iPhone’y umożliwia oglądanie materiałów ze strony YouTube na całym ekranie telefonu. Stąd wziął się pomysł automatycznego odsyłania internauty z Billboarda do pełnoekranowej emisji spotu. Dzięki takiemu zabiegowi reklama wyświetlana jest w znacznie lepszej jakości oraz wywołuje na odbiorcy znacznie większe wrażenie” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive za kampanie na telefonach iPhone.
W ramach kampanii Opla Insignia zaplanowano 50 tys. odsłon Triple Billboarda na iPhone’y. Spot reklamowy, do którego odsyła baner można także obejrzeć pod tym adresem.
Poza kampanią targetowaną na telefony iPhone, ARBOinteractive Polska przeprowadza dla Opla Insignia różnorodne działania na wybranych stronach sieci BizOn media (Bankier.pl, MSP.Money.pl, Pit.pl i in.). Wśród niestandardowych form wykorzystane zostały emitowane równocześnie Double Billboard FX oraz Rectangle FX, który po najechaniu na nie kursorem rozszerzają się eksponując opis parametrów nowego modelu Opla. W Rectanglu umieszczono dodatkowo część wideo ze spotem reklamowym.
Działania reklamowe na iPhone’y potrwają do końca maja.
Wpisy promowane
- Integracja procesów księgowych z wykorzystaniem ERP enova365: Możliwości i korzyści.System enova365 jest innowacyjnie zaprojektowanym narzędziem, które działa jako oprogramowanie ERP na potrzeby realizacji różnych procesów księgowych. Jego dużą zaletą ...
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.