Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 internautów. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowej. Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań).
Sondaż został przeprowadzony przy udziale użytkowników serwisu społecznościowego Facebook i Goldenline, korzystających z usług wszystkich operatorów wymienionych w sondażu. Dodatkowym badanym czynnikiem, było sprawdzenie, czy uczestnik sondażu dalej korzysta z danej marki.
Wyniki sondażu:
4 miejsce: Plus GSM [18%]
3 miejsce: Play [20%]
2 miejsce: Era GSM [30%]
1 miejsce: Orange [32%] (najmniej lubiany operator)
Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań). Dla 77% badanych, wskazywana przez nich marka nie jest już operatorem telefonii komórkowej, z usług którego korzystają.
Sondaż jest pierwszym z cyklu krótkich badań negatywnych aspektów wybranych marek. Publikacji wyników oraz dyskusji na ten temat, służy grupa „Marki Niekochane” założonaw serwisie społecznościowym „Facebook” pn.
– To tylko pewna forma małego eksperymentu – mówi Jacek Kotarbiński, założyciel strony i współwydawca magazynu „Trade Marketer”. – Duże i znane marki, pomimo przeznaczania dużych budżetów na masową komunikację marketingową, czasami gubią istotę procesów biznesowych, jaką jest zadowolony i lojalny klient. Jestem przekonany, że nasze szybkie sondaże oraz dyskusje na ten temat, pozwolą zwrócić uwagę znanych i powszechnie rozpoznawanych brandów na jakość ich współpracy z klientem.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.