Magazyn „Trade Marketer” przeprowadził sondaż na próbie losowej internautów, w której wzięło udział 1.026 internautów. Celem sondażu było określenie najmniej lubianego operatora telefonii komórkowej. Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań).
Sondaż został przeprowadzony przy udziale użytkowników serwisu społecznościowego Facebook i Goldenline, korzystających z usług wszystkich operatorów wymienionych w sondażu. Dodatkowym badanym czynnikiem, było sprawdzenie, czy uczestnik sondażu dalej korzysta z danej marki.
Wyniki sondażu:
4 miejsce: Plus GSM [18%]
3 miejsce: Play [20%]
2 miejsce: Era GSM [30%]
1 miejsce: Orange [32%] (najmniej lubiany operator)
Za najmniej lubianego operatora ankietowani uznali markę Orange (32% wskazań). Dla 77% badanych, wskazywana przez nich marka nie jest już operatorem telefonii komórkowej, z usług którego korzystają.
Sondaż jest pierwszym z cyklu krótkich badań negatywnych aspektów wybranych marek. Publikacji wyników oraz dyskusji na ten temat, służy grupa „Marki Niekochane” założonaw serwisie społecznościowym „Facebook” pn.
– To tylko pewna forma małego eksperymentu – mówi Jacek Kotarbiński, założyciel strony i współwydawca magazynu „Trade Marketer”. – Duże i znane marki, pomimo przeznaczania dużych budżetów na masową komunikację marketingową, czasami gubią istotę procesów biznesowych, jaką jest zadowolony i lojalny klient. Jestem przekonany, że nasze szybkie sondaże oraz dyskusje na ten temat, pozwolą zwrócić uwagę znanych i powszechnie rozpoznawanych brandów na jakość ich współpracy z klientem.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.