Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci.
Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój działu i oferowanych przez niego usług powierzony został Marcie Godlewskiej, która ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dziecięcych, zarówno marketingowych, jak i edukacyjnych.
– Marketing dziecięcy w Internecie wymaga odmiennego podejścia do projektowania oraz dobierania treści i narzędzi niż ten skierowany do odbiorców dorosłych – mówi Marta Godlewska. – Dzieci bowiem, zależnie od swojego wieku, mają różne przyzwyczajenia i oczekiwania wobec Internetu, a co za tym idzie inny sposób nawigacji po serwisach i selekcji jego zawartości. Dopiero dokładna analiza procesów rozwojowych grupy docelowej pozwala tworzyć projekty, które będą dostosowane do ich kompetencji komunikacyjnych i zainteresowań.
Ciekawostki na temat marketingu dziecięcego w Internecie, fragmenty badań rynkowych, autorskich artykułów oraz portfolio agencji dotyczącego marek skierowanych do najmłodszych dostępne będą na stronie internetowej www.os3kids.pl. W ramach dotychczasowej obsługi marek skierowanych do najmłodszych konsumentów agencja OS3 multimedia stworzyła szereg serwisów poświęconych poszczególnym markom, zbudowała kluby internautów liczące kilkadziesiąt tysięcy dzieci, prowadzi konkursy internetowe i tworzy gry reklamowe promujące ideę edukacji przez rozrywkę. Efektem tych działań jest kilkukrotne zwiększenie grup lojalnych konsumentów skupionych wokół marek.
– Nasze dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu interaktywnym, bogate portfolio oraz wysokie kompetencje zespołu to argumenty, które zadecydowały o powołaniu OS3Kids. Zadaniem przed nim stawianym jest podniesienie jakości obsługi pozostających pod naszą opieką marek dziecięcych, pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój wiedzy na temat marketingu skierowanego do najmłodszych – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.