OS3 stawia na dzieci

Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci.
Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój działu i oferowanych przez niego usług powierzony został Marcie Godlewskiej, która ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dziecięcych, zarówno marketingowych, jak i edukacyjnych.

– Marketing dziecięcy w Internecie wymaga odmiennego podejścia do projektowania oraz dobierania treści i narzędzi niż ten skierowany do odbiorców dorosłych – mówi Marta Godlewska. – Dzieci bowiem, zależnie od swojego wieku, mają różne przyzwyczajenia i oczekiwania wobec Internetu, a co za tym idzie inny sposób nawigacji po serwisach i selekcji jego zawartości. Dopiero dokładna analiza procesów rozwojowych grupy docelowej pozwala tworzyć projekty, które będą dostosowane do ich kompetencji komunikacyjnych i zainteresowań.

Ciekawostki na temat marketingu dziecięcego w Internecie, fragmenty badań rynkowych, autorskich artykułów oraz portfolio agencji dotyczącego marek skierowanych do najmłodszych dostępne będą na stronie internetowej www.os3kids.pl. W ramach dotychczasowej obsługi marek skierowanych do najmłodszych konsumentów agencja OS3 multimedia stworzyła szereg serwisów poświęconych poszczególnym markom, zbudowała kluby internautów liczące kilkadziesiąt tysięcy dzieci, prowadzi konkursy internetowe i tworzy gry reklamowe promujące ideę edukacji przez rozrywkę. Efektem tych działań jest kilkukrotne zwiększenie grup lojalnych konsumentów skupionych wokół marek.

– Nasze dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu interaktywnym, bogate portfolio oraz wysokie kompetencje zespołu to argumenty, które zadecydowały o powołaniu OS3Kids. Zadaniem przed nim stawianym jest podniesienie jakości obsługi pozostających pod naszą opieką marek dziecięcych, pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój wiedzy na temat marketingu skierowanego do najmłodszych – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

www.os3kids.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top