Priorytetowe „pakiety polecone eCommerce” dla handlujących w internecie, dostępne również na Allegro – to nowa oferta Poczty Polskiej dla podmiotów prowadzących sprzedaż w sieci.
W ramach nowych rodzajów pakietów, Poczta Polska umożliwia doręczenie przesyłek już w następnym dniu roboczym, pod warunkiem nadania przesyłki do godz. 15:00. Oferta dedykowana dla klientów prowadzących sprzedaż wysyłkową drobnych rzeczy. Oferta dostępna jest w pakietach po 5, 10, 20 i 30 sztuk.
Cena jednej przesyłki w pakiecie standardowym wynosi od 4,40 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce standard 30), natomiast w pakiecie priorytetowym od 6,03 zł/netto za szt. (pakiet polecony eCommerce priorytet 30).
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.