Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w grupie Polskich ePłatności rozpoczyna się proces rebrandingu części e-commerce, do tej pory obecnej na rynku jako PayLane. Zmiany mają na celu ujednolicenie wizerunkowe komunikacji grupy.
W marcu 2018 roku spółka PayLane dołączyła do większej grupy kapitałowej specjalizującej się w procesowaniu płatności bezgotówkowych i dostarczaniu usług dla biznesu – grupy Polskie ePłatności.
Po pół roku bliskiej współpracy zarząd spółki Polskie ePłatności potwierdza, że synergia sił technologicznych i sprzedażowych grupy daje wyjątkowe efekty, dzięki którym grupa PeP może oferować swoim klientom jeszcze bardziej atrakcyjne usługi w ramach oferty omnichannel. Jednym z sukcesów ostatnich miesięcy było wprowadzenie – jako pierwszy podmiot na rynku – płatności Apple Pay w ecommerce w Polsce. Kolejnym sukcesem była także integracja z systemem płatniczym BLIK, który jest jednym z najwygodniejszych sposobów płatności internetowych, bardzo chętnie wybieranym przez polskich konsumentów. Już wkrótce grupa ogłosi efekty kolejnych wspólnych projektów udoskonalających świadczone usługi.
PayLane od dziś oferuje usługi pod marką Polskie ePłatności – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu Polskich ePłatności. – Płatności e-commerce oraz płatności w terminalach płatniczych będą dostarczane pod jedną, wspólną marką: Polskie ePłatności, która jest dobrze znana i widoczna w dziesiątkach tysięcy punktów sprzedaży w całym kraju. Proces ujednolicenia marki to kolejny krok w naszej strategii omnichannel – czyli oferowania kompleksowej palety usług płatniczych od jednego dostawcy.
Dziś zaprezentowaliśmy na rynku nowy znak identyfikacji usługi ecommerce pod jakim funkcjonować będzie onlinowa część grupy Polskie ePłatności – dodaje Karol Zielinski, Dyrektor Zarządzający Ecommerce, Polskie ePłatności i Prezes Zarządu PayLane. – Ujednolicenie marki nie niesie żadnych formalnych konsekwencji dla naszych klientów. Wszystkie nasze umowy zawarte z klientami, czy partnerami pozostają w mocy. Zachowamy dotychczasową osobowość prawną spółki, nadal funkcjonując jako Krajowa Instytucja Płatnicza podległa Komisji Nadzoru Finansowego. Zmianie ulega marka, pod parasolem której nasza firma będzie funkcjonować. Działanie pod jednym brandem ma na celu ujednolicenie identyfikacji. Cały proces rebrandingowy planujemy zakończyć w połowie pierwszego kwartału 2019 – dodaje.
Spółki zgodnie deklarują, że rebrandingiem otwierają kolejny rozdział rozwoju.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.