Wraz z rozpoczęciem nowego roku jedna z największych platform dostarczających rozwiązania dla e-commerce łączy siły z liderem płatności odroczonych w Polsce. Dzięki tej współpracy, klienci ponad 6 tys. sklepów internetowych będą mogli korzystać z takich płatności już od przyszłego tygodnia.

Polski fintech PayPo, z którego usług korzysta już ponad 1 tys. sklepów internetowych i prawie 400 tys. użytkowników, wchodzi we współpracę z IdoSell, platformą, która od 20 lat dostarcza rozwiązania dla e-commerce i dzisiaj odpowiada za 12 mld zł rocznego obrotu w 6 tys. profesjonalnych sklepach internetowych.
PayPo zostało zintegrowane z usługą płatności IdoPay wbudowaną w IdoSell, dzięki temu właściciele sklepów IdoSell, mogą ją włączyć jednym kliknięciem. A wszystkie nowe sklepy, będą miały (po spełnieniu formalności weryfikacyjnych) od razu włączone PayPo, bez potrzeby wykonywania dodatkowych operacji.
Ideą IdoSell jest maksymalizacja sprzedaży sklepów, które obsługujemy, a jak wynika z badań, taki system płatności może podnieść średnią wartość koszyka nawet o 20-40 proc. Szczególnie w branży odzieżowej i dom oraz ogród, które są dla nas priorytetowymi. Konsumenci mogą dzięki temu faktycznie zapłacić za zamówienie w ciągu 30 dni, upewniając się najpierw czy towaru nie chcą zwrócić – mówi Paweł Fornalski CEO IdoSell.
Odroczone płatności PayPo to forma płatności, która jest przeznaczona dla sklepów internetowych. Polega ona na odroczeniu zapłaty za zakupy przez klienta o 30 dni, bez dodatkowych kosztów. Klient może spłacić w tym czasie swoje zobowiązanie, albo rozłożyć je na cztery raty.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Sunseeker Robotics ogłasza europejski debiut, wzmacniając globalną obecnośćFirma Sunseeker Robotics zorganizowała w Hamburgu (Niemcy) przełomowe wydarzenie pod hasłem „Enjoy Boundless Possibilities”, oficjalnie ogłaszając ekspansję na rynek europejski. ...
- Usługi firmy Mewa Textil-Service to szerokie spektrum działań, indywidualne doradztwo i międzynarodowe doświadczeniePo co marnować czas i zasoby na koordynowanie dostaw od wielu usługodawców, jeśli można to robić w sposób bardziej efektywny? ...
Wydarzenia
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Tpay: 84% Polaków kupuje online raz w miesiącu lub częściejPolacy coraz chętniej sięgają po wirtualne koszyki. Jak wynika z danych Tpay, zawartych w trzeciej części raportu „Jak Polacy kupują ...
- Shoper osiąga rekordowe wyniki finansowe w 2024 roku: 14,5 mld zł wartości transakcjiShoper, firma zajmująca się rozwiązaniami e-commerce w Polsce, opublikowała szacunkowe wyniki finansowe za 2024 rok, które wskazują na znaczący wzrost ...
- 7,5 mln użytkowników InPost PayUsługa InPost Pay zdobywa uznanie wśród klientów – już 7,5 mln zarejestrowanych użytkowników korzysta z szybszych i łatwiejszych zakupów online, ...
- Płatności odroczone w kinie, u fryzjera i w restauracji – 100 tysięcy użytkowników PayPoPłatności odroczone w kinie, u fryzjera, czy w restauracji? To już możliwe. PayPo rozszerza dostępność swojej wirtualnej karty. Od teraz ...