PBI zaprezentowało oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.
Rezultatem konsultacji jest podsumowanie prac sześciu grup roboczych, zaprezentowane przez Prezesa Zarządu PBI – Andrzeja Garapicha, podczas dorocznego Forum IAB. W dokumencie zebrano i uporządkowano oczekiwania przedstawione przez wydawców, reklamodawców, domów mediowych oraz organizacji branżowych wobec badania polskiego internetu.
Wśród postulatów sformułowanych przez grupy konsultacyjne znalazły się między innymi:
– objęcie badaniem nowych obszarów, jak mobile, streaming, poczty on-line etc.,
– porównywalność wyników badania internetu z badaniami innych mediów,
– przyśpieszenie publikacji wyników,
– prezentowanie obok danych miesięcznych także danych tygodniowych i dziennych.
– Cieszymy się, że w konsultacjach branżowych PBI wzięły udział wszystkie znaczące firmy branży interaktywnej, reklamodawcy, domy mediowe, wydawcy internetowi, organizacje branżowe. Wynik konsultacji stanowi zapis samych potrzeb branży i jest milowym krokiem w rozwoju badania internetu w Polsce. Nie jest to jednak gotowy opis przyszłego badania. To, na ile owe potrzeby zostaną faktycznie zaspokojone, zależy od szeregu elementów, takich jak względy techniczne i metodologiczne oraz możliwości finansowe PBI – mówi Andrzej Garapich, Prezes Zarządu PBI.
Zgodnie z zapowiedziami PBI dopuszcza zarówno reorganizację obecnego badania, jak i ogłoszenie przetargu na nowe. Ostateczna decyzja na ten temat zostanie podjęta w poszerzonym gronie wspólników. Rozmowy na ten temat są finalizowane.
Dokument (pdf) z pełną prezentacją oczekiwań branży jest dostępny na stronie PBI: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.