PBI zaprezentowało oczekiwania branży wobec badania polskiego internetu. Dokument stanowi efekt prac sześciu grup roboczych, utworzonych i działających w ramach konsultacji branżowych nad najlepszym dla rynku badaniem internetu w Polsce.
Rezultatem konsultacji jest podsumowanie prac sześciu grup roboczych, zaprezentowane przez Prezesa Zarządu PBI – Andrzeja Garapicha, podczas dorocznego Forum IAB. W dokumencie zebrano i uporządkowano oczekiwania przedstawione przez wydawców, reklamodawców, domów mediowych oraz organizacji branżowych wobec badania polskiego internetu.
Wśród postulatów sformułowanych przez grupy konsultacyjne znalazły się między innymi:
– objęcie badaniem nowych obszarów, jak mobile, streaming, poczty on-line etc.,
– porównywalność wyników badania internetu z badaniami innych mediów,
– przyśpieszenie publikacji wyników,
– prezentowanie obok danych miesięcznych także danych tygodniowych i dziennych.
– Cieszymy się, że w konsultacjach branżowych PBI wzięły udział wszystkie znaczące firmy branży interaktywnej, reklamodawcy, domy mediowe, wydawcy internetowi, organizacje branżowe. Wynik konsultacji stanowi zapis samych potrzeb branży i jest milowym krokiem w rozwoju badania internetu w Polsce. Nie jest to jednak gotowy opis przyszłego badania. To, na ile owe potrzeby zostaną faktycznie zaspokojone, zależy od szeregu elementów, takich jak względy techniczne i metodologiczne oraz możliwości finansowe PBI – mówi Andrzej Garapich, Prezes Zarządu PBI.
Zgodnie z zapowiedziami PBI dopuszcza zarówno reorganizację obecnego badania, jak i ogłoszenie przetargu na nowe. Ostateczna decyzja na ten temat zostanie podjęta w poszerzonym gronie wspólników. Rozmowy na ten temat są finalizowane.
Dokument (pdf) z pełną prezentacją oczekiwań branży jest dostępny na stronie PBI: pod tym linkiem
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.