Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Pit.pl i Vat.pl zdecydowały się na współpracę z Ad.net, umożliwiając tym samym reklamodawcom sieci dotarcie do atrakcyjnej grupy swoich odbiorców.
Internauci, którzy korzystają z naszych serwisów podatkowych są ludźmi o jasnych potrzebach. Mają szerokie zainteresowania i dużą wiedzę. Jestem przekonany, że już niebawem będą mogli zapoznać się z ciekawymi propozycjami reklamowanymi klientów Ad.net. – mówi Jacek Wawrowski, Prezes Zarządu Pit.pl Sp. z o.o.
Użytkownikami serwisów podatkowych z Grupy Bankier.pl są głównie Internauci powyżej 24 roku życia. Są to ludzie pracujący na stanowiskach kierowniczych lub prowadzący własną działalność gospodarczą. Wśród Użytkowników przeważają osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.
Silną pozycję wortali PIT.pl i VAT.pl wśród polskich serwisów podatkowych potwierdza Maciej Musioł, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A. – Wskaźniki Affinity indeks Internautów korzystających z PIT.pl i VAT.pl w badaniu Megapanel PBI/Gemius mówią same za siebie. Dzięki takim witrynom nasi reklamodawcy będą mogli dokładniej dotrzeć do klientów, których poszukują.
Ze względu na to, że wśród Użytkowników Pit.pl i Vat.pl jest duża liczba osób prowadzących działalność gospodarczą, witryny te dołączą do nowego pakietu Focus.MSP, który Ad.net wprowadził na rynek w czerwcu bieżącego roku.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.