Poczta Polska przedstawia dwie nowe usługi – neofakturę i neorachunki, które już są dostępne na platformie Envelo. Dzięki nowym rozwiązaniom wystawcy faktur będą mogli wysłać rachunki do wielu odbiorców jednocześnie, a ich odbiorcy łatwo nimi zarządzać.
Neorachunki to usługa przeznaczona dla odbiorców faktur wysyłanych w wersji elektronicznej. Usługa ta pełni funkcję skrzynki odbiorczej, do której trafiają zasubskrybowane przez użytkownika neofaktury. Przychodzące neofaktury są dostępne w skrzynce odbiorczej i archiwizowane na serwerach wewnętrznych, dzięki temu użytkownik nie utraci danych w związku z awarią domowego komputera. Odbiorca może także ustawić dla swoich neorachunków powiadomienia. Wiadomość o nowej fakturze elektronicznej zostanie wówczas wysłana na jego adres e-mail.
Elektroniczna wysyłka neofaktury to ograniczenie kosztów związanych z wydrukiem, oszczędność czasu i pewność, że korespondencja dotrze do odbiorcy – neofaktura w przeciwieństwie do e-maila nie wpadnie do spamu. Trafi ona do specjalnej skrzynki odbiorczej użytkownika na Envelo obsługiwanej w ramach usługi Neorachunki – powiedział Grzegorz Świdwiński, prezes spółki Poczta Polska Usługi Cyfrowe.
W najbliższych miesiącach spółka planuje udostępnić neorachunki poprzez aplikację Envelo na smartfony i tablety.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.