Powolna agonia Ahoj.pl

Opublikowano: 5 marca 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Przedsięwzięcie pod tytułem Ahoj.pl z pewnością można zaliczyć do nieudanych. Ahoj.pl- portal, który miał stać się „przystanią” naszego internetu powoli znika…

Na początku tworzenia portalu twórcy zapewniali, że Ahoj.pl „to przedsięwzięcie, mające za zadanie zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki Polacy korzystają z internetu, by się komunikować, uczyć, szukać w nim informacji, dzielić swoimi przemyśleniami i zarządzać biznesem.”. Niestety, rzeczywistość była nieco bardziej brutalna.

Obecnie portal pozbawiony jest nawet wyszukiwarki, czyli jednego z najważniejszych mechanizmów. Ahoj.pl korzystał z najlepszej- Google’a. Z pewnością był to spory atut. Obecnie korzystanie z wyszukiwarki jest możliwe, ale już „poza” portalem.

Po wpisaniu poszukiwanego wyrażenia na stronie głównej portalu…zostajemy przeniesieni na stronę na której ponownie musimy wpisać poszukiwaną frazę- tym razem już to po prostu sklejona strona ze strony Ahoj i Google.com z wykorzystaniem ramek (frame’ów)…

Jak podaje TNS OBOP w skali miesiąca z portalu korzysta około 4,2% Internautów (dla porównania Wirtualna Polska 53,2%, Onet.pl- 73,6%). Poczta na portalu cały czas działa …

http://www.ahoj.pl

Sylwester KozakPowolna agonia Ahoj.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.