Przedsięwzięcie pod tytułem Ahoj.pl z pewnością można zaliczyć do nieudanych. Ahoj.pl- portal, który miał stać się „przystanią” naszego internetu powoli znika…
Na początku tworzenia portalu twórcy zapewniali, że Ahoj.pl „to przedsięwzięcie, mające za zadanie zrewolucjonizowanie sposobu, w jaki Polacy korzystają z internetu, by się komunikować, uczyć, szukać w nim informacji, dzielić swoimi przemyśleniami i zarządzać biznesem.”. Niestety, rzeczywistość była nieco bardziej brutalna.
Obecnie portal pozbawiony jest nawet wyszukiwarki, czyli jednego z najważniejszych mechanizmów. Ahoj.pl korzystał z najlepszej- Google’a. Z pewnością był to spory atut. Obecnie korzystanie z wyszukiwarki jest możliwe, ale już „poza” portalem.
Po wpisaniu poszukiwanego wyrażenia na stronie głównej portalu…zostajemy przeniesieni na stronę na której ponownie musimy wpisać poszukiwaną frazę- tym razem już to po prostu sklejona strona ze strony Ahoj i Google.com z wykorzystaniem ramek (frame’ów)…
Jak podaje TNS OBOP w skali miesiąca z portalu korzysta około 4,2% Internautów (dla porównania Wirtualna Polska 53,2%, Onet.pl- 73,6%). Poczta na portalu cały czas działa …
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.