Od dzisiaj specjaliści PR i firmy poszukujące takich specjalistów otrzymają możliwość szerszego wykorzystania internetu. Jest to efekt rozpoczęcia współpracy serwisu Piar.pl oraz portalu Pracuj.pl przy redagowania działu „Giełda Pracy”. Dzięki temu znacząco powinna się powiększyć efektywność poszukiwań specjalistów z zakresu public relations.
Na mocy podpisanej umowy Communication Partners – właściciel Pracuj.pl, udzielił Agencji Prelite Public Relations, licencji na publiczne udostępnianie danych z Bazy Pracuj.pl w dziale „Giełda Pracy” serwisu Piar.pl.
– „Giełda Pracy” funkcjonuje w Piar.pl od początku istnienia vortalu. Od zawsze dział ten cieszył się dużą popularnością. Mamy nadzieję, że dzięki współpracy z jednym z najlepszych internetowych wortali o pracy, jego popularność dodatkowo wzrośnie – powiedziała Roma Busse z redakcji Piar.pl
– Poprzez współpracę z serwisem Piar.pl chcemy dotrzeć z ogłoszeniami do specjalistów z branży „media, marketing i reklama”. Odwiedzający serwis Piar.pl to osoby z właściwymi kwalifikacjami i doświadczeniem. Teraz będą mogli znaleźć również informacje na temat ofert pracy przeznaczonych dla siebie ” – stwierdził Rafał Szczepanik – wiceprezes Communications Partners.
http://www.piar.pl
http://www.pracuj.pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.