Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych.
– Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE spełniło nasze oczekiwania także w kwestii standardów oferowanych usług i ochrony danych osobowych. Starannie dobieramy pod tym względem naszych Partnerów – mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektor ds. Marketingu, Kierownik programu Premium Club.
Do programu lojalnościowego Premium Club należy już ponad 1,1 miliona Uczestników. Wydano ponad 2 miliony kart. Premium Club wykorzystując platformę SARE wysyła do Uczestników programu 'Niezbędnik Premium Club’. Ten codwutygodniowy newsletter zawiera informacje o nowych nagrodach, produktach w katalogu nagród, sposobach gromadzenia punktów, nowych Partnerach i Patronach programu oraz specjalnych promocjach. Za pomocą SARE prowadzone będą także okazjonalne kampanie informacyjne.
Program Premium Club jest jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. To program wielopartnerski, którego Partnerami są: sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK oraz Bank BPH. Programem objętych jest 370 punktów sprzedaży i ponad 500 placówek Banku BPH. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać dodatkowe nagrody. Wystarczy przy zakupie okazać swoją kartę Premium Club i zarejestrować transakcję, dzięki czemu otrzymuje się odpowiednią ilość punktów. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody.
E-mail marketing jest zdecydowanie tańszy od tradycyjnych form komunikacji i dużo prostszy w realizacji. Dzięki niemu można komunikować się z otoczeniem ze stałą częstotliwością, a właśnie regularny kontakt jest jednym z podstawowych czynników budujących lojalność. SARE to pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w systemie ASP. Umożliwia użytkownikowi samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika, a mailing może być wysłany z każdego miejsca na świecie.
– SARE jest narzędziem, które ułatwia regularny kontakt z klientami i w ten sposób buduje trwałe więzi konsumenckie. Lojalność jest tu słowem kluczowym. Dlatego cieszę się, że w naszym portfolio znalazła się firma, której profil działalności określony jest właśnie tym terminem – powiedział Krzysztof Dębowski, Brand Manager SARE.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.