Wirtualna Polska i NetSprint.pl wprowadzają promocję Linków Sponsorowanych w wyszukiwarce. Każda firma zamawiająca do 15 października kampanię reklamową otrzymuje gratis dodatkowe odsłony swojego linku.
– Chcemy wyjść naprzeciw oczekiwaniom rosnącej liczby firm, które zainteresowane są tą skuteczną i tanią formą promocji – mówi Łukasz Duda – szef Działu Sprzedaży NetSprint.pl. Udostępniliśmy cztery pakiety reklamowe, każdy z dodatkowymi, darmowymi odsłonami linku sponsorowanego.
Liczba gratisowych odsłon wzrasta wraz z wielkością pakietu. W przypadku największego 'Pakietu premium’ reklamodawcy otrzymują aż 10 tysięcy darmowych odsłon. Promocja trwa do 15 października 2005 roku.
Szczegóły promocji dostępne są na specjalnie przygotowanych stronach prezentujących ofertę reklamową firmy. Stworzenie nowego mikroserwisu miało na celu skrócenie procesu docierania Klienta do informacji na temat aktualnej oferty produktowej NetSprint.pl. Na stronach tych znajduje się także aktualny cennik, sekcja najczęściej zadawanych pytań oraz formularz zamówienia kampanii reklamowej.
Link Sponsorowany to tania, skuteczna i precyzyjna reklama tekstowa w wyszukiwarce Wirtualna Polska oraz sieci partnerskiej NetSprint na ponad 20 serwisach ogólnopolskich oraz 140 serwisach regionalnych. Link wyświetla się w wyeksponowanym miejscu na samej górze wyników wyszukiwania, dzięki czemu znacząco zwiększa ruch do reklamującej się witryny.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.