Od 19 maja do końca czerwca trwać będzie w WP promocja oferty reklamowej portalu. Objęła ona takie produkty jak In-Stream VideoAd w telewizji internetowej Wirtualnej Polski – WP.tv, midbox i mini-skyscraper na stronie głównej oraz emisję boksu reklamowego w panelu RSS.
„Zależy nam na tym, by wyjść do reklamodawców z atrakcyjną ofertą promocyjną. Zdecydowaliśmy się objąć nią miedzy innymi na In-Stream VideoAd na WPtv. Telewizja internetowa WPtv notuje systematyczny wzrost liczby użytkowników i odsłon, a reklama emitowana w formie pre-roll in-strem jest bardzo skuteczna, bo zapewnia praktycznie 100% kontakt użytkownika z przekazem. Dodatkowo, reklama wideo w Sieci jest w pełni policzalna. Zdecydowanie łatwiej ją również targetować, np. stosując kontekst tematyczny. Klient kupujący reklamę in stream w WP otrzymuje, w ramach promocji, podwójną liczbę odsłon za tę samą cenę.” – wyjaśnia Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski.
Akcja promocyjna objęła także midbox (420×145 px) oraz mini-skyscraper (150×300 px) na stronie głównej WP. Teraz za kampanię jednodniową – 100% odsłon – klient Biura Reklamy zapłaci kwotę niższą o 40% od dotychczasowej ceny cennikowej. Dwutygodniowa kampania stałego boksu w panelu RSS kosztuje obecnie tyle, co – do tej pory – 7 dni emisji.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.