ProxyAd – spółka, która buduje ogólnopolską sieć nadajników wysyłających reklamę na telefony komórkowe z wykorzystaniem technologii bezprzewodowych, w najbliższych tygodniach zadebiutuje na rynku NewConnect.
Obecnie spółka ma podpisane umowy na ponad 700 lokalizacji pod instalacje swoich nadajników, z czego już prawie w 150 z nich są one zainstalowane i aktywne wysyłając ponad 700 tys. komunikatów reklamowych miesięcznie. Reklamy wysyłane są za pomocą technologii Bluetooth do posiadaczy telefonów komórkowych, którzy w swoim aparacie mają aktywną tę funkcję.
Dzięki popularności takich urządzeń jak np. bezprzewodowe zestawy słuchawkowe, duża część odbiorników Bluetooth zamontowanych w telefonach komórkowych, jest na stałe aktywna. Ponad 80% aparatów telefonicznych na polskim rynku posiada wbudowany moduł tego typu, a 25% użytkowników deklaruje, że w ich telefonach jest on zawsze włączony.
Do końca roku spółka planuje rozbudować sieć aktywnych nadajników do 350, co powinno dać dotarcie do 6 milionów konsumentów. Oferta ProxyAd spotyka się z zainteresowaniem rynku – już w tym momencie spółka współpracuje na stałe z największymi domami mediowymi, które oferują tą formę reklamy swoim klientom (reklamodawcom).
Debiut na rynku NewConnect, nie będzie związany z pozyskaniem kapitału, gdyż spółka finansuje się ze środków własnych. Ma on na celu uzyskanie rynkowej wyceny aktywów dla obecnych akcjonariuszy. Przed debiutem 18,9% akcji zostało sprzedanych w ofercie prywatnej do indywidualnych inwestorów, a akcje pozostałych akcjonariuszy zostały ograniczone w sprzedaży (lockup) na okres 6 miesięcy od daty debiutu.
„Debiut na NewConnect to tylko część planów, jakie spółka pragnie zrealizować w tym roku. Głównym celem jest rozbudowa sieci aktywnych nadajników w już pozyskanych lokalizacjach – co znacząco zwiększy potencjał reklamowy oferowany klientom.” – mówi Dawid Korczyński, prezes zarządu ProxyAd.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.