Przegląd prasy 2006-11-09

Opublikowano: 9 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , , , ,

Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa
Prokom zinformatyzuje uczelnie
Microsoft zapłaci Novellowi 348 mln USD
Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu

Microsoft: setki milionów na promocję Linuksa
Niemal 350 mln dolarów ma kosztować współpraca z firmą Novell, która rozprowadza konkurencyjny wobec Windows system operacyjny Linux Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3726295.html?skad=rss

Prokom zinformatyzuje uczelnie
Konsorcjum firm Prokom Software, Siemens i SAP podpisało wartą 55 mln zł umowę na budowę i utrymanie zintegrowanego systemu informatycznego na czterech polskich uczelniach. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3726291.html?skad=rss

Microsoft zapłaci Novellowi 348 mln USD
Ogłoszone w minionym tygodniu porozumienie zawarte przez koncerny Microsoft i Novell będzie sporo kosztować giganta z Redmond. Z informacji, które producent SUSE Linux przedstawił amerykańskiej Komisji Nadzoru Giełdowego (SEC), wynika, że Microsoft wypłaci mu w dwóch transzach łącznie 348 mln USD. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3725055.html?skad=rss

Microsoft sprzedaje filmy przez internet
Microsoft rozpoczyna w USA sprzedaż filmów i seriali do pobrania dla konsoli Xbox 360. To kolejny gracz na coraz bardziej konkurencyjnym rynku amerykańskich wirtualnych wypożyczalni i sklepów wideo. Dla nas to temat o tyle interesujący, że Xbox 360 od czterech dni jest oficjalnie dostępny w Polsce. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3723171.html?skad=rss

Prawie 40 procent Polaków korzysta z internetu
Z internetu korzysta już 37,8 procent Polaków powyżej 15. roku życia – wynika z najnowszych badań NetTrack, przeprowadzonych między lipcem a wrześniem 2006 roku przez SMG/KRC. Przed rokiem wskaźnik ten wynosił 28,3 procent. Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,3721248.html?skad=rss

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2006-11-09

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.