Przegląd prasy 2007-11-05

Opublikowano: 5 listopada 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Uwaga na fałszywych przedstawicieli TP
Lenovo nie chce już IBM
IBM będzie inwestować w nowe firmy
Gigantyczna kolejka po bilety online
Szansa na tańszy internet osiedlowy

Uwaga na fałszywych przedstawicieli TP
Mieszkańcy Śląska są zaniepokojeni faktem, że od kilku dni chodzą po domach podejrzani mężczyźni przedstawiający się jako pracownicy Telekomunikacji Polskiej. Czy to faktycznie oszuści, a może przedstawiciele konkurencji? Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=1004320news?inf=1004320&source=rss

Lenovo nie chce już IBM
Chiński producent sprzętu komputerowego zamierza wcześniej niż oczekiwano zaprzestać korzystania ze znaku IBM. Właściciele firmy są zdania, że ich własna marka jest już wystarczająco silna, by móc działać na rynku samodzielnie. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18013,1.html

IBM będzie inwestować w nowe firmy
Firma IBM zapowiada, że w przyszłym roku przeznaczy 1,5 mld dolarów na inwestycje związane z bezpieczeństwem. Znaczna część tej kwoty ma być przeznaczona na przejęcie którejś z firm zajmującej się tym rynkiem. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18012,1.html

Gigantyczna kolejka po bilety online
Zbyt duża liczba odwiedzin oraz rezerwacji biletów spowodowała czasowe wstrzymanie internetowej sprzedaży biletów na Igrzyska Olimpijskie. I to zaledwie po godzinie pracy. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18009,1.html

Szansa na tańszy internet osiedlowy
Urząd Komunikacji Elektronicznej obniżył stawki, jakie Telekomunikacja Polska może pobierać od innych operatorów za dzierżawienie łączy telekomunikacyjnych. Otwiera to drogę do niższych cen u małych dostawców internetowych. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/18006,1.html

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-11-05

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.