Radość Życia z mBank

Opublikowano: 10 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Program rabatowy powiązany z kartą płatniczą ma nowy serwis internetowy – www.radosczycia.com.pl. Twórcy programu Radość Życia – mBank oraz wydawnictwo G+J – zmienili zarówno szatę graficzną serwisu, jak i treść.

Uczestnicy programu, posiadacze karty Visa Radość Życia mogą korzystać z  rabatów, nawet do 30%, w ponad 2400 punktach znanych marek na terenie całego kraju. – Minął już rok od rozpoczęcia programu, mieliśmy więc okazję przyjrzeć się dokładnie potrzebom naszych Klientów i na tej podstawie dokonać zmian w serwisie internetowym dedykowanym Radości Życia. Chcieliśmy, i myślę, że się nam to udało, stworzyć serwis jeszcze bardziej przejrzysty i prosty, gdzie można znaleźć informacje o produkcie, partnerach programu oraz przygotowanych przez nich promocjach specjalnych – mówi Ewa Tomala, odpowiedzialna za program Radość Życia po stronie mBanku.

Na stronie, oprócz aktualnych informacji o nowościach, znajduje się również wiele wskazówek dotyczących bezpiecznego i efektywnego korzystania z karty. Twórcom Programu zależy, aby posiadacze karty nie mieli żadnych wątpliwości związanych z jej użytkowaniem. Dzięki nowemu serwisowi Radość Życia, każdy może dowiedzieć się co zrobić, by zakupy z kartą były w pełni bezpieczne i przynosiły maksimum korzyści. Dla osób, które na stronie nie znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania, przygotowany został formularz kontaktu.

Posiadacze karty, dzięki stronie internetowej mogą na bieżąco śledzić swoje wydatki i dokonać spłaty zadłużenia, bez wychodzenia z domu.

Jednocześnie od 24 września trwa internetowa kampania promująca kartę. W mediaplanie znalazły się strony najchętniej odwiedzane przez kobiety takie jak: pudelek.pl, kafeteria.pl, gala.onet.pl oraz działy: kobieta, muzyka i film na portalu Interia.

Kampanię przygotowała agencja Tomorrow.

www.radosczycia.com.pl

Hanna LaskowskaRadość Życia z mBank

Podziel się!

O autorze

hania