Firma Shoper, twórca oprogramowania dla sklepów internetowych, przygotowała raport dot. płatności online. Wśród głównych wniosków autorzy wskazują na zwiększenie popularności płatności online.
Potwierdza to analiza stosowanych systemów płatności na przestrzeni 2015 roku wśród sklepów działających na oprogramowaniu Shoper, z badań wynika, że blisko 90 proc. transakcji było dokonywanych właśnie z wykorzystaniem tego kanału.
Wszyscy właściciele sklepów, które wykorzystując platformę Shoper mogą również aktywować nowa formę płatności – Płatności Shoper. Tę formę płatności w grudniu 2015 stosowano już blisko 25 tys. razy.
Twórcy raportu zapytali również użytkowników, które z elementów systemu płatności wpływają na decyzję o wyborze rozwiązania dla własnego sklepu. Kluczowym elementem, na który wskazują firmy biorące udział w badaniu, jest niska prowizja – jednak dużą rolę odgrywa łatwa integracji oraz szybkość realizacji transakcji.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!