Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One.
31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również wszystkie prezentacje dostępne w ramach tego portalu oraz serwisy dedykowane poszczególnym usługom tp tworzy, zgodnie z nową stylistyką wizualną marki, zespół digital One.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z d1 doceniając przede wszystkim profesjonalizm agencji. Projekt przygotowany przez digital One jest przemyślany, przejrzysty i spójny, a prace nad budowaniem i rozwijaniem serwisu prowadzone są zgodnie z przyjętymi założeniami i harmonogramem – stwierdza Maciej Żyto z Departamentu Zarządzania Marką Pionu Komunikacji Korporacyjnej tp.
Możliwość udziału w działaniach rebrandingowych Telekomunikacji Polskiej i realizacji tego projektu oznacza dla nas długofalową współpracę z tp na polu internetowych działań podejmowanych przez korporację, oraz interesujące wyzwanie i przede wszystkim wiele pracy kreatywnej, która już przyniosła efekty – mówi odpowiedzialny za projekt ze strony digital One – Zbigniew Nowicki.
Prace związane z przygotowaniem funkcjonującego obecnie serwisu tp.pl, poprzedzone były wnikliwym rozeznaniem rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce i na świecie. Zaproponowane rozwiązania wykorzystują aktualne trendy właściwe korporacyjnym serwisom sektora TMT (Technology Media Telecommunications). Realizując zasady użyteczności stanowią materiał skoncentrowany na odbiorcy, będąc dla niego zrozumiałym i przyjaznym w strukturze oraz nawigacji – komentuje dyrektor kreatywny digital One Marcin Lewik.
Agencja posiada już dwuletnie doświadczenie we współpracy z Telekomunikacją Polską, mając za sobą realizację projektów internetowych poświęconych usługom dla domu i biznesu, oraz prowadzenie wielomiesięcznego konkursu internetowego dla kibiców narodowej reprezentacji piłkarskiej i rozwijanie serwisu jestesmyzwami.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.