Firma Google wprowadziła dwie zmiany na stronie głównej swojej wyszukiwarki: społecznościową i reklamową.
Pierwszą z nowości jest wyświetlanie informacji o urodzinach. To część integracji z serwisem społecznościowym Google+. Zanim wpiszemy zapytanie w okno wyszukiwania, Google poinformuje nas specjalnym komunikatem, że któryś z naszych znajomych obchodzi dziś swoje święto.
Obecnie funkcja dostępna jest dla anglojęzycznej wersji wyszukiwarki Gogle.com. W kolejnych dniach pojawiać ma się w lokalnych odsłonach usługi.
Ciekawie przedstawia się również nowość związana z pojawieniem się na rynku tabletu Nexus 7. Amerykańscy użytkownicy wyszukiwarki mogą zobaczyć na jej stronie głównej reklamę urządzenia. „The playground is open” – głosi reklama, obok której pojawia się cena tabletu: 199 dolarów.
Pojawienie się reklamy na stronie głównej wyszukiwarki jest warte odnotowania – Google od zawsze stara się utrzymać minimalistyczny, przejrzysty styl tej strony. Nie jest to jednak reklamowy debiut – wcześniej pojawiały się m.in. komunikaty promocyjne dotyczące urządzeń takich jak Nexus One czy G1.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.