Powiedz mi, a zapomnę, pokaż a może zapamiętam, zaangażuj a na pewno zrozumiem – powiedział Benjamin Franklin. Zaangażowanie odbiorców naszej marki w komunikację jej samej staje się kluczowym elementem współczesnego marketingu.
Dzięki temu, że „ktoś z ulicy” zrobi reklamę o produkcie, opowie jak działa, jakie marka ma dla niego wartości jesteśmy bardziej skłonni uwierzyć w ten przekaz. Dodatkowo kreatywność ludzka nie zna granic więc i przekaz zróżnicowany i ciekawy. Jak znaleźć ambasadorów naszych marek? Czy takie działania przynoszą efekty?
Na te oraz na wiele innych pytań można otrzymać odpowiedz podczas III edycji konferencji @rewolucja biznesu 3.0 w dniu 12 maja w Centrum Finansowym Puławska, Warszawa, ul. Puławska 15, na przykładzie działań reklamowych takich marek jak: Samsung, Mentos, Knorr, McDonald’s.
Konferencja i warsztaty w ramach projektu @rewolucja biznesu 3.0 są organizowane przez Nowoczesną Firmę oraz Fundacją Obserwatorium Zarządzania we współpracy z partnerami merytorycznymi: IAB Polska, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz międzynarodowym sojuszem firm z zakresu użyteczności UXAlliance.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.